slide show

TALLINN




Jag och amanda (med sällskap såklart) ska åka på kryssning till tallinn på tisdag! FETT KUL DET SKA BLI!! längtar, hihi.. har aldrig varit i tallinn och det verkar inte finnas så mycket att göra men det kanske finns nåt kul att hitta på i närheten av hamnen iaf? :)
sara

tackar :D

MEvie♥

åh tack detsamma sötnos!

allt bra?=)

josefine

eller hur :)

tack :D

sabina

Sv: yess :)a llt bra?

MEvie♥

jupp, allt bra :)

Emelie

Ja, kanske det :) Brukar ju vara lättare när man står där och ska köpa sakerna. Jag hoppas det iallafall ;P

Mirka

sv: Hon är upphittad nu! Tack för din kommentar och för att du bryr dig :')

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

MEvie♥

yeah :

vad händer imorgon då?=)

Frida pygmeisk

sv: jasså? kanske är värt ett försök då! :D tack för tipset!

Emelie

Roligt med kryssning :)

sabina

länkning kommer snart :D

Jessi Fox

fan vad awesome!!! let me know när du har spacklat ditt söta face ;D

hanna

fin blogg! allt bra med dig? :)

josefine

:D

EEMMAAH

Okej härligt:)

Kul men kryssning!

C ♥

sv: Tack vad glad jag blir! :) fin blogg btw hihi :)

Nicole Sanzetth

Så roligt med kryssningar =) Jag var på en till Helsingfors för några år sen. Sjukt fin stad och kul kryssning =)

Hannah

SV: Tack!

emma

jättesent svar men jag bor i västerås haha :)

m

sv; jadå, vi har haft dt jättebra ^^



händer dt nåt speciellt idag? ^^

kram

Sofie

Sv: Okej får med ta och prova de då :) Vad ska du göra idag då? (:

kram

Josefine

sv: Visst är den!:)

allt bra med dig?



KRAM

Erika

Vad roligt!

Nathalie

Kul att du vill vara med! Jag meddelar dig så fort finalisterna är uppe ikväll:D

JULIA [mode]

sv: Mina supersnygga skor är från nelly.com!:D

kramkram

J O A N N A

Sv: Tack så mycket :)



Jag har varit i Tallin, det är mycket fint ^^

jennifer ♫♪

allt bra annars? =)

Katarina

Ja fyfan, inte en trovärdig tidning det. Står bäl en del skit som är lite skoj att läsa nån gång, men ingenting man ska lita på, haha :)

Soleil

sv; eller hur :3

My

Sv: Det är min favorit :)



Hoppas du får det kul i Tallinn, jättemysig stad! :)

Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Ja, själv? :D

Anonym

sv: tackar :)!

louise

sv: åh tack så mycket! :D blir så glad när folk säger så :)

Malin

ÅH vad roligt :)

Charlene

Härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: