slide show

Shoppingtips!



Jättesnygg kjol från bikbok som passar perfekt till ett svart linne/tubtopp, vill ha! (:

Hiss/diss? ♥
mk

a haha, så vad händer senare ikväll då? :)

josefine

jadå, allt är fint. själv? :)

sandruup :)

sv: jo det är bra :)

Görs imorn?

Maja

Hiss! :D

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, är du nervös? :O haha vilken linje?

fashionfairy

Vilken söt :)

elina

vad gör du för trevligt då? :)

ebba

sv: jaadå! allt är bra med mig :)

josefine

Rätt svar på bloggen :D

Florina

sv; samma här :)

Skit snygg kjol :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Visst gör det? :O

Emelie

svar: Ja :) Händer imorgon då?



kram

Julia ♥

supersöt kjol :D



sv: ohja, det var riktigt kul med Grönan! :D

kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket! :D

Stephanie

Gud vad sööt kjol! :)



Gå gärna in på min blogg och kolla mitt videoklipp när jag sjunger. (lades upp idag) Skulle betyda jätte mycket och få höra vad andra tycker!



Kram

A.C

den e njas^^



nattinatti:D

J O S E F I N E

Sv; Tack så hemskt mycket :)



Har du haft en bra dag?

KRAM

E M A . W O R L D

hehe okej :D tack!

MissCM

sv: hm.. jag vet inte riktigt.. man ska ta sin vanliga storlek. vissa tycker dom är små i storlek, vissa tycker dom är normala eller stora. jätte svårt att säga! skulle tipsa dig om att kolla deras storleksguide på dom skorna och välja efter den :)

Erika

Verkligen snygg:)

Nathalie

hiss! jättefin var den!

Nicole Sanzetth

Så fin! Älska bikbok =)

Florina

Tjaaa! :)

Nu har jag startat veckans blogg på min blogg så ifall du vill vara med, kika in och kommentera på inlgget ''veckans blogg'' ! :)<3

Kram<3

LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

ToveSteinwall

sv: =)

Riktigt snygg kjol! =D

Josephine

sv: härligt :) jo bra, vad gör dudå? :p

LOWA - En musikblogg

Vad gjorde du igår kväll då? :)

angelica

sv ja den är galet fin! :)

ebbaho

Okej!

Ligger i sängen och håller på med bloggen:)

Towe (towe.webblogg.se)

fin header :)

Stephanie

Ja jätte! Jag gillar sånna kjolar jätte mycket. Fin klassisk. Älskar sånt! :)

sandra

Hiss!! :D allt bra? :)

Michaela

den är jättesöt. jag köpte den och lämnade tillbaka den. ångrar det nu :/

Michaela

yes ;D

Johanna

hiss:)

Sandra

Så söt :)

elina

jättesöt kjol :)

sandra

va gör du ? d:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: