slide show

Shopping i sthlm del 2



Randig t-shirt - gina tricot (rea, 49:-) rosa t-shirt - monki (rea, 60:-) bh - gina tricot (49:- tror jag, också på rea)











Leggings med markerade knän, 99:- gina tricot.. på rea







250:- monki, på rea.. kostade 500 från början (:



Typ 10-12 cm klack



Skjorta/blus 249:- gina tricot, typ den enda saken jag köpte som inte var på rea, haha (;



Det var allt jag köpte i stockholm.. vill tillbaks och shoppa lite till, hihi ;)
MYMiC

OMG älskar skorna!

Hade tänkt köpa dom men fanns ej kvar i 36 >_<

ebbaho

Stockholm, jobbat och njutit det vill säga badat&solat;)

hejannw

haha ja ;D

Aina

Tack så mycket :)

Allt bra med dig?

fia

det var så lite så:) fina kläder!

Emelie

Det var riktigt gott! Älskar jordgubbar :D

ebbaho

Jadå:)

pauline

snygga inköp!!:)



ja iyaz är grym:D



hejannw

snygga saker du köpte :)

ebbaho

Fotboll, kompisar, sola&bada och sen blir det ju bloggen!

Och själv?:)

fia

jajjemen :) hihi

angelica

sjuukt grymma grejer! älskar skorna och den transparenta skjortan :)

janine

hihi jupp!

najs shoooes :)

Tessan

Tack så mycket

Elina

Tack så mycket! =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tråkigt :O

Men nu är det rätt fint här :D



Fina saker du köpte :)

Beccaamanda

ska åka på semester :D

Caroline

Allt bra med dig idag? :D

Caroline

Allt bra med dig idag? :D

vickan

sv: ska åka bada nu, skit fina saker=)

Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

fina saker :)

Emma-FOTOBLOGG

Okej,bara slappa!:)<3

sandra

hejsan, ang. frågan om storlekarna på Marble skorna. så tycker jag nästan du borde ta storlek 37, för annars kanske dem kommer kännas lite stora. men känn efter själv och ta den storlek du tror kommer passa bäst! :)

Aina

Jodå det är bra! Vill bara att solen ska komma fram. Annars så sitter man ju bara inomhus framför datan :|

Emelie

(Y) :) Vad händer idag då?

Claudia

ja ifs så är ju smaken som baken men men... kanske kan se den nån gång när jag inte har något bättre för mig ;P

J O S E F I N E

Åh, snygga köp! Gillade skjortan :)



Sv; Tack så jätte mycket :)



Ha en fin dag! Några särskilda planer?

KRAM

Josephine

sv: okej :P allt bra då?

elin

vad fina saker :)

angelica

sv åh tack! :)

ebbaho

Det lät trevligt!;)

Emma-FOTOBLOGG

Fina inköp!:)<3

fia

Vad händer till helgen då?:)

SVAR PÅ TAL

sv: tack själv för att du fråga :P alltid kul!

Aina

Åh tack så mycket! Kul att nån gilla det :)

Claudia

yes yes :)



allt bra idag?

ebbaho

Jao:)

sandruup :)

snygg tröja den rosa ;) har oxå en sån :)

allt bra?

fia

det låter mysigt :)

nej jag ska träffa min pojkvän:)

Becca (:

Sv; Hahah :D

Händer då :)?

pauline

vad gör dudå?(:

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

Claudia

härligt :)

jorå bara bra här med.



gjort idag då?

ebbaho

;)

fia

ja det kommer bli finemang :P

Emelie

Ska precis sticka iväg och träna nu :) Du då?

LOWA - En musikblogg

Den rosa har jag fast i grått :)

Caroline

jo det är bara bra, blir så sugen på att schoppa när jag ser dina bilder:D

elina

inte mycket, ska bara ta det jävligt lungt tror jag! :)

vad ska du göra då? kram

sabina

Sv: Okej, tycker inte heller att det var den bästa låten man hört. kan kansek bli en liten sommar plåga :P

hejannw

vad gör du?

Alvina

Har en likadan tröja.. den randiga från Gina:]



Sv; Bra:]

elina

härligt!

massa fiiina kläder ju =)

Claudia

okej.. nej jag har jobbat och nu sitter jag och väntar... hatar att vänta haha så tråkigt :(

Emma-FOTOBLOGG

Okej,ska ut en sväng!:)<3

hejannw

samma gär :)

Felicia

Fin blogg! :)

Claudia

yes yes...

men vad händer ikväll då? :)

fia

skorna ser bekväma ut btw :)

sandra

hej fin blogg !

allting bra med dig :)?

frida

fin blogg! svara gärna på dagens fråga :)

Alvina

Sv; Jaa, visst ären :D hihi har på mejj den just nu;]

lina

snygg skjorta! läget? :)

hejannw

vad gör du? :)

sandra

fina grejor :d

sabina

Sv: :D hur är allt annars? kram

Caroline

haha, förstår att du är nöjd med dina saker? :)

Beccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv; Försöker vinna en tävling :D

elina

najss ;D

♫♪ Sandra T

snygga köp (:

alize

:)

fina grejor :)

Josefin

Fin blogg! :P

linda

snyggt:D

svar; tack, ha en bra dag. kram

MYMiC

Haha jo, det sög verkligen.

Tur att du hittade ett par iaf :D

Och på superrea dessutom ;D

Rebeccas corner

Najs! Har dom översta topparna och spanade på monkiskorna idag. Fast jag var med sugen på deras kilklackar på rea :)

Johanna

tack så mkt!:)



va fina saker du har shoppat!

Emelie

Du får passa på att njuta av det fina vädret bara :)

Emily

Vilka fynd du har gjort. Själv har jag inte köpt något på rean ännu!

lina

härligt :) bra

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

m

hejsan,

har du haft en bra dag? =)

EMma

sv: Jaaa1 Sjukt snygga! :D



Dom där skorna var ju inte hel tfel dom heller! :D

Plutten

Alltid skoj att fynda!:D



Svar; Ja, visst är dom underbara:D

Nadja

Snyggt! :)

julia

snygga köp!



sv: tack ;)

kram

Maria

Snygga inköp! :D Rea äger.



sv: Ja söta är bara förnamnet. :)

Simone

snyggt, gillade speciellt vita skjortan och skorna! :D

Gabriella

Fint :)

Elin

Har likadana skor, dom från Monki, dom är riktigt snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: