slide show

Shopping i sthlm del 1



Bikini - stadium, vita fejkade converse - belle shoes, sandaler - wildflower by kenza, (har lagt upp en liten bildbomb på dom, där står det lite info om vart dom är köpta osv) tröja - topshop









Man fick köpa 3 st och betala för 2 och få det billigaste paret på köpet (:
VAPENFEST. /elin

SVAR jo, jag tycker det jag med! :)

Thilda

fina sakerr:)

Claudia

härligt, jorå bara bra här med :)



kul med shopping, antar att du haft en bra dag? :D

BYS - Sandra

ååå fan! tröjan var snygg men vi har inte topshop här :/

Thilda

kenzas skor var verkligen snygga :) de andra med iofs, men kenzas är mer unika mena ja (:

VAPENFEST. /elin

SV - Choklad, men jag vill också göra något nytt :D

Caroline

tack, och jag ser att du hittat en massa fina saker <3

BYS - Sandra

sv: ja :o

jag ska nog åka upp till gbg o shoppa :)

Nathalie

mycket snygga saker:D

Claudia

jaha okej :P

så hur har dagen idag varit då? :P

julia

snyggt!



sv: okej då lägger jag till dig nu så kan du lägga till mig också? :D

Lisa-Mari

gud vad snygga gladiator sandaler!

sv: ja men eller hur! ;) kram

Thilda

tkr du ska visa dom på dina fötter:)

Claudia

okej, vad har du gjort?



min har vart helt okej.. inte varit rastlös iaf :)

Thilda

haha du behöver alltså inte bara förslag:)

lucke

snygga skor :D

Claudia

låter skönt ju :) vad blev det för film?

nicole

sv: tackar :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

ellie

Fina saker du har köpt! Ska också lägga in massor av shopping senare idag om du tycker sånt är kul att se :P

angelica

sv ååh tack!



fasen va snyggt! :)

ToveSteinwall

sv: JObbar på trästocks och dansar med crewet =) sj?

Claudia

nope det har jag inte :) är den bra?

VAPENFEST. /elin

SVAR jag hoppas det :)

Maja

Så fina grejer du har køpt!

sandra

ja, det hade varit så underbart! vart vill då? (:



snygga skor btw!

BYS - Sandra

varsågod :D

Anonym

det var mkt fint på de bilderna :D

fia

det blir att ta en promenad i värmen:) vad händer hos dig?;)

sofie

jaaa det var faktist en sjukt kul resa !!(;

Sandra

Kenzasandalerna är så fina!

Nadia

Ja haha! älskar lookbook.

Caroline

det tycker jag verkligen, vad gör du? :D

Adde

Fina saker!

Rosanna

sv: tack så mycket! =)

fia

japp:) otroligt härliga sandaler! ;)

Fin shopping du gjort. :-)

felicia

sv :aah skojja inte :D

fina saker du fått med dig hem!

Jossan

Fin tröja från Monki! :)

Rosanna

sv: Nee inet så mycket, blir rätt lugnt, kolla på tv och så :) sj?

linda

snygga grejjer!

ELINA

Kul med nytt :)

Anonym

Åh vilka fina inköp du har gjort:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: