slide show

Rix fm festival

Kom hem för typ 20 minuter sen.. har packat upp lite grejer och så. ("fick" en goodiebag.. woho, visar innehållet imorn) haha ni ska bara höra hur jag låter nu, har knappt nån röst eftersom jag har skrikit så mycket och huvet dunkar men det är lätt värt det! haft en supersupersupersuperbra dag.. lägger upp massa bilder och berättar mer imorn för nu ska jag sova. god natt!



Bild från fix fm festivalen förra året.. har (förhoppningsvis) mycket bättre bilder i år, hade bara digitalkameran (systemisen dog så jag hann bara ta 1 bild.. yeees liksom) men det blev nog bra ändå.. vi stog nästan längst fram =)
Emmie

sv: tack så mkt :) allt väl med dig? :)

Anonym

tack tack :)

Emelie

tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: