slide show

Regn

Vaknade vid 6-halv 7 av att det började spöregna och åska.. mysigt. det har regnat typ hela natten och har inte slutat än.. kulkul. har iaf hoppat i min nya rosa mjukisdress och ska stanna i den hela dagen, den är så mysig :')

(Har skrivit om det här inlägget 1000 gånger nu så det får duga såhär) 



Från nelly, märket b.young

Anonym

SV: allt väl? :)

Anonym

sv: det är bra med mig med !

DesignbyJessica

vill du lotta ut designer i din blogg??

Skriv såfall till mig och anmäl intresse.

Så dina läsare kan delta och bli glada för din tävling.

Jessi Fox - Tävling hos mig!!

åh vilken mysig dress! nästan så jag vill ta på mig min...



jag tänkte slänga mig i soffan och läsa en bok ja.. passa perfa när det är pissväder!

Emelie

Usch, hoppas ni får nån sol :)

Anonym

sv: vad ska du göra idag?

Fanny

:)

pauline♥

skön outfit(:

JULIA [mode]

Va mysig din mjukisdress verkar!:D

Anonym

sv: gud, absolut ingenting! finns ingenting att göra här hemma!

m

sv; jaha okej :)

ah dt regnade nyss här med =/

Amanda

Din dress ser mycket mysig ut en sån här regning dag! (:



Sv: Hur lika som helst ;o

maria

tycker jag också :)

hanna

haha okej! :)



jorå, de är bra med mig åxå :)

emma

haha :)

josefine

allt bra idag? :)

MEvie♥

bara ta det lugnt tror jag :)

Sofie

Sv: Här med, man blir lite små depp då så de finns inte mycket att göra. Men ja kom precis hem från stan, trottsade vädret hehe ;)

kram

ASIAT

sv: tack för din röst,!

vad ska du göra idag då? =)

foto Bymalla

grymt fin blogg !

hur är det då?

Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

Jessi Fox - Tävling hos mig!!

va köpte du din för??

felicia

sv: Tack så mkt !

allt bra med dig ?

LIENE

sv: jadå det är bra med mig:) är det bra med dig då?

MariaExpressen

fin mysdrakt;) det regner i Bergen og.

ASIAT

sv: igår köpte jag en spegel!

vad ska du göra idag då?

kraam =)

jossan

sv: tack detsamma!

haha ja, finnen börjar minska lite granna iallefall och huvudvärkstabletter finns ju alltid som tur är

jossan

sv: tack detsamma!

haha ja, finnen börjar minska lite granna iallefall och huvudvärkstabletter finns ju alltid som tur är

Frida pygmeisk

sv: tack så mycket :D ska vekrligen prova

sandra

Hej! Är nu hemma från köpcentret! Allt bra? :)

Emelie

Nej vad tråkigt. Vi har solsken här :)

Anonym

sv: haha det e väl lika bra de ;)

m

sv; tack så jätte mkt ^^



ah precis =/ vad gör dudå? =)

Anni

sv: tack

fina saker!

SANDRA

åhhh, älskar skorna! ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: