slide show

NYC, london, paris



Var jättenära på att köpa den här snygga t-shirten i stockholm men ändrade mig i sista sekund (vilket egentligen var tur eftersom jag köpte lite grejer på monki istället) men visst är den snygg? =)
hanna

Jadå sj?=)

ToveSteinwall

sv: Tack =D

jullan

svar: ja helt underbara!

hoppas allt är bra med dig och att du fortsätter kika in på min blogg!

E M M A L I N D E L L'

sv; jag älskar dom med! :)

Har du för dig nu då? ^^

felicia

sv: okejokej, mja idag ska jag kanske på en liten shoppingrunda ! :D

Erika

Sv: Hehe, tack! :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, gör det, visst blev de fräckt :)

E M M A L I N D E L L'

sv; Okej, roligt! :)

jag ska snart slita mig från datorn en stund och städa lite i rummet :)

maggi

jao

jätte gott :)

Erika

Sv: Allt är helt toppen, hur äre själv? :)

Elin

Nu har jag lagt till dig på Bloglovin:)

Emma

sv: Allt är bra här, själv då? :)<3

Sandra

Sv: Visst är det! Acne är sjukt najs :)

Erika

Sv: Härligt, följa varandra på bloglovin? :)

DENISE

Är bra med dig idag?:)

kram/denise

Mimmi

Ska ta det lite lugt, kom nyss hem!

Själv då?

Emma

sv: Hihi okej :)<3

Baby-S

jätte fin :D

Filippa

Svar: Tackar!

Var oxå sugen på att köpa den tröjan igår, riktigt snygg!

Anonym

Detta kanske inte har så mycket med det här inlägget att göra, men vad snygg blogg du har! :O

janine

jaa supersnygga :)

vad gör du ida söto ?:D

Vanessa

Sv; Ja det är det!

Erika

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

nicole

sv: Tackar:)



haft en fin dag?

/Shopapholly

Isabelle

Jättesnygg och priset var inte dumt heller! :)

Bassy

Snyggt :)

alize

ja:)

snygg tröja"

Claudia

Hej hej, kikar bara in och påminner om att du fortfarande är med och tävlar om att bli Veckans Blogg så ragga röster för det är inte förrän på söndag som tävlingen avslutas :)



kram :)

Baby-S

sv: :D får nog kika in på gina imorn

Baby-S

sv: tack :D

Baby-S

sv: jag me :D

den kostade 450 förut.. men tyckte det va lite för dyrt.. sen la dem den för 250 o jag köpte den dirr :D

nicole

sv: tackar:)



tyck gärna till om mina nya smycken

/Shoppaholly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: