slide show

I min sminkväska...

För ett tag sen var det nån som undrade om jag kunde lägga upp bilder på vad för smink jag använder så det tänkte jag göra nu (:



Allt möjligt som är bra att ha..



Sminkväska från h&m



Mina ögonskuggor.. vet inte vad jag tänkte när jag köpte den lila ? har aldrig använt den, bara provat och det var verkligen inte fint, haha. den rosa har råkat illa ut men den är jättefin på



Parfym är bra att ha.. ;D cancan är min favorit.



True match är bäst



Silvrig kajal, (använder aldrig den längre) 2 st mascara och eyeliner



Lite annat som kan vara bra att ha ;)

Vill ha mycket mer smink men får knappt plats med mer, hehe :)

sara

thanks :D ja den där parfymen luktar riktigt gott! tror nog jag ska beställa den hitta den riktigt billigt på en sida, fast jag beställde nyss den andra paris hilton men de va bara för sminkväskan ahha ;)

Freja

sv: ja det är det verkligen! och så ser man extra fn ut när man väl sminkar sig :)

-MICHELLE ♥

hihi tack! :)

♫♪ Sandra T

kul inlägg (:

FIONA - en ointressant vardag

lagt till dig med

amy.

svar: jadå:D

josefine

hehe ;)

-MICHELLE ♥

yees, själv? :)

♫♪ Sandra T

ja det är bra,sj? (:

Bea

Tack desamma :)

felicia

hihi ja visst blir man!:D

Berntidunn

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: