slide show

Help me

Nu har jag bestämt mig för att inte göra nånting med bloggen, bara byta design. kanske tar bort några gamla inlägg, får se. har iallafall bråkat en del med koderna och nu tänker jag fråga er om hjälp (har säkert gjort det förut också för har haft samma problem hela tiden, haha) hur ändrar man bakgrundsfärg och textfärg på senaste inläggen, kategorierna, arkiv och länkar? haha jag har provat ändra färg på allt typ så jag måste verkligen ha missat det isåfall.. har fått hjälp med det nu så nu ska jag bara fixa lite med kommentargrejset :)

designen är bara tillfällig.. vet inte när jag orkar göra en ny men den här gick fort så den får duga så länge ;p

Lovisa

Svar: de'är asgutt (Y)

viktoria

Koh Lanta i Thailand, Jag gjorde min praktik där :)

sandra

Svar; Jaa - därför vart jag så glad att jag fick dom av min moster ^_^

Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

lisa

sv; tack :)

Maja (foto & blogg)

Sv: hihi aa :D

Fin blogg! :)

Emma

.navheader {

Nathalie

ja den klänningen är underbar! fin header du har nu:)

Anonym

hur är det med dig idag sötnos?:) kram!

Emma

.nav ul {

margin: 0px 0px 12px;

padding: 10px;

font-weight: normal;

background-color: #FFFFFF;

border: 0px solid #000000;

}



Koden ska se ut såhär. Där det står background-color ändrar på FFFFFF (vit) som i ditt fall är 000000 (svart).



Hör av dig som det inte funkar!

Emma

Super!

keluhanna

ja!

är du också från västerås?:)

emelie :)

sv; jag veeet :D han ä grym :)

julia

ja det blir lite roligare då! :)

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: