slide show

Haus of gaga


Ascoola lady gaga linnen, snyggt till skinnjacka, leggings och converse/heels.

Hot or not? ♥
lova

sv: jag har endast redigerat den ! så jag kan väll säga lite halvt tack hehe :)

rebecca

HOT! riktigt snygga linnen :)

madde

snygga linnen! :)

ELINA

Allt bra annars?

jasmin

sv:tackar, dom linnerna är super snygga :)

a.nniie ♥

aww:D tack <3

Alexaandra!

Sv: Jag mår helt okej! :)

Vart finns dom linnena??? :o

sally

sv: Tack =) älskar det!

JULIA [mode]

Jättesnygga linnen!:D

Lova

sv: tack då :D

MEvie♥

skulle du vilja vara jätte söt och rösta på mig i veckans blogg, skulle bli jätte glad! :)

http://rinaaa.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html#comment

tack på förhand!

och btw jag är nummer 1 ;)

ELINA

Jodå, de duger!

Anni

hot!

SARASTiLLE

det i mitten får gärna flytta hem till mig :D

linn

hot:D

pauline♥

HOT!:D

Hannah

Såååå jäkla hot ! Har det till vänster :)

aye

Hejsan ^^ Delta gärna i min blogg-tävling där man har chansen att vinna en rosa-plattång + 2 hårspray. Delta gör du genom att klicka på länken nedan, och skriva att du är med. Lycka till^^

http://ayeland.devote.se/blogs/5451271/taevling-.htm#WriteComment

//Ayeland.devote.se

jennifer ♫♪

hot!!! =D

R e b e c c a

Hot! :D

pinja

hot :D

Sandra

Snygga linnen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: