slide show

Frågestund!



Nu var det ju ett tag sen och jag har ju fått flera läsare nu så jag tycker det är dags nu så fråga på! som vanligt svarar jag inte på för privata frågor..
Anonym

sv: haha då är jag inte ensam då ;) !



jag tänker alltid "hellre för mycket än för lite" :)



allting väl med dig?

Misha

SV : håller med dig!

ingrid

Om du fick spendera dagen med vem som helst, dead or alive, vem skulle det vara? :)

PHOTOS BY NATALIA.

vad gör du? :D

Olivia

haha ja, men lite små elak :P

SANDRA

Svar: Tackar :)

BYS - Sandra

om du fick vara en person för en dag, vem skulle det vara och varför och vad skulle du ha gjort ? :D

WWW.SUPERBLOGGEN.SE (Denny)

Sv: Visst är hon duktig ja ;) Fridas blogg är en av mina nya favoriter... Din blogg verkar också vara bra! Alltid kul att hitta något nytt, tror jag lägger denna också i favoriter haha =)

Vera

Har du någon talang? Någon udda? :)

carro

sv: åh, tack så mycket :)

JOHANNA .

SV; Har inte gjort så mycket.

pinja

ska sova över hos en kompis :) vad ska du göra?

MAARIAWH

sv: Tack! :D kram

Thilda

vad bra ;:D

hana

hur länge tror du att du kommer blogga? :D

carro öhman

svar; okej gott :D

fia

tack! =)

bellaaaa

hur många läsare har du varje dag?:)

nicole

sv: yes :)

1. Favorit färg?

2.favorit glass?



vad tycker du om bikboks baseballjacka då?

/Shoppaholly

niqie

haha aa det var det också? :) gördu? :D

photography

vad gör du om 10 år?

Yasmin

ska till hurghada

Inaa

hejhej! jätte fin blogg :D

ronja

sv: aa :)

Yasmin

ja verkligen

fia

haha okej ;)

fia

vad händer imorgon då?=)

♫♪ Sandra T

Nu har jag gjort en sammanfattning av mitt förra inlägg som du var med och diskuterade i.

Det blev tyvärr ett långt inlägg, men hoppas du läser igenom det (:

Anonym

tack tack :D

elina

oja :D

felicia

sv: tack så mkt :D

görs då ?

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- hållelr med

astrrrrriiiiddd

visst gör deeet? åh! :D

fia

jag ska hem, är hos mina päron nu ;P

Leia ♥

Jaså inte? Då borde du kanske smaka. :P

LadyBirdLollo

hihi, den är det (A)

LISOU

visst är dom, :)



åh, ja, funderar på de. men jag vet inte, har så mkt sandaler redan. haha!

Maja (foto & blogg)

Sv: ååh, det glädjer mig att du tycker den är fin :D Detsamma! :D

Liza

sv: Tack så mycket:)

felicia

sv: haha okej samma faktskt :D

Kajsa

Svar: Helt okej med mig faktiskt. Själv? :)

Sv: Klart jag hittar tillbaka till din blogg, det är ju inte så svårt om man har den i listan =) Vad gör du ikväll?



/Denny

WWW.SUPERBLOGGEN.SE

s s a n d r a e s s

svar: tack :) jag köpte den sista som var kvar i den gina tricoten jag var i, den kostade bara ca 50 kr men den var xl.. fast jag gillar när det är lite oversize :)

Anonym

sv: haha ;) med mig är det fint!

Anonym

sv: jadå :) hoppas du får en fin helg!

Tove

Sv: Jadå:) sj?

Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.

LISOU

haha :_D

m ♥

får se lite :)

Thilda

nej inte så mkt :) dd

filippak

ah jag vet, fast det bästa äe att dom är sjukt sköna!:D

LISOU

hehe vad har du gjort idag då?:)

Thilda

e du jämt vid datorn :O får alltid snabba svar:o

LISOU

okej :) nej intemkt alls.

packat och så, hehe

fia

ja absolut ;)

thesswester - inte som alla andra

sv; tack! :D

Sandra T svarar ♪

tack så mycket (:

Julia

Vilken komiker gillar du mest? :)

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)<3

JOAKIM FORSBERG

Tycker du att jag ser bra ut?

Claudia

haha så den är inte värd att se alltså? :P

Henric

var ser du dig själv om tio år?

elin

SV: okej visst :)



vad tycker du om min blogg?

varför börja du blogga?

Liza

Finns det någon blogg du läser dagligen? :)

elin

SV: det är abra bra :) hur är det själv :)?

Sara ♥

Har du några husdjur?

Vad gillar du för musik?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: