slide show

Fler bilder från sthlm

Äntligen har jag fått in mina systemkamerabilder in i datorn med hjälp av digitalkamerausbsladden (visste inte att det gick, haha men min tekniska pappa tipsade mig om det nyss) så nu ska jag slänga upp lite fler sthlmbilder, det är dock bara några st men alltid nåt! ;)



Innan vi åkte.. haha ser ut som ett mongo men jaja ;p



Min moster är hundvakt eftersom mina kusiner är ute och reser som sagt.. så söööta





Vi bodde hos min moster, deras hus är sjukt mysigt.. några meter bort ligger havet



Badar i havet



Sen åkte vi in till stan där min kusins (som är utomlands) lägenhet ligger som vi fick låna



Trött efter en lång shoppingdag, hihi



Ska visa vad för ursnygga skor som ligger här i lite senare.. hihi (:

Nu ska jag fortsätta göra i ordning mig, ska ha en egopic kväll här för mig själv.. hehe :)
Baby-S

fina bilder

Miranda M.

eller hur? (: hur mår du idag?



Miranda M.

det är bara bra här med.



hur gammal är du?

Erika

Sv: Och jag har lagt till dig nu också! :)

Erika

Sv: Hehe! :)

Om inlägget: Vilken kamera har du? :D

Miranda M.

jag är 11, blir 12 den 31 augusti..



när börjar du skolan?

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- vilken gillade du bäst ?



Den översta bilden var ju liite speciell, hihi :) Hundarna var assöta!

felicia

sv: tack så mkt :D

haft en bra dag då ?

Jessi Fox

ååååh vilka söta små voffisar!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fina bilder :)



SV; Tack så mycket! :D

Rosanna

Svar: Ja :)

sarah

fina bilder :)

Thilda

nej inget :) dd

Nathalie

jag har också ett par kenza skor^^

PHOTOS BY NATALIA.

Tja! :) Hade en liten "paus" över dagen, mådde inte så bra.. men nu är jag tillbaka!



Vad gör du idag? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket! :D

Caroline

Sv: hihi,kul :)

söta vovvar <3

meliie♥

tack :D

Miss E

fina bilder :)

sarah

sv: haha ja, det var därför jag tog den bilden :P kläderna är oftast snygga, det är hon som är tråkig :P

Baby-S

nice o ha kenza's skor :D

Erica

Sv: Underbart :)



KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- vadå dudå?

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- jaha, den rosa överst :)

Baby-S

visa skorna!:D

Elin

Härligt :)

felicia

sv: tack , ja det är äkta :D

aah okejokej härligt, jodå den har vart bra !

jenny

hej :) söt blogg !

lust att följa varandra genom bloglovin ?

kram

eemma

Vilka härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: