slide show

Festivaldags

God morgon! är det nån som är vaken den här tiden..? jag håller iallafall på och fixar mig, men jag ska bara platta håret eller sätta upp det i en slarvig knut och kleta på lite mascara typ, orkar inte göra nåt speciellt när det är varmt osv. men vi hörs kanske innan jag drar men annars blir det väl ikväll eller nåt :)

idag är det festivaldags (rix fm) det blir säkert jättekul! yeah



Förut
Vonna ♥

SV: Åh va kul =) I Västerås eller ? =)

Hälsa snyggingen från mig ;P haha

KRAM

Eleonore

Haha ja men dem två vet man aldrig. De är separerade men inte skilda på papper ju :)

Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka.. :) <3

Nathalie

åh dte låter som att du kommer få en toppen dag:D vilka artister kommer som du vill se?

ANGIE

hm jo jag tycker om det rätt mycket faktiskt men det kanske också är mycket för att det handlar mycket om det jag är intresserad av att jobba med :)

Pernilla

Hej jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga en röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack på förhand ;)

SÄÄMI Y ÄÄMI @ OOLYDIGA! ♥

joodå sj? :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Tjabba! :d



Hittar du på idag dÅ?

justsingit ♪♫

svaren i frågestunden är nu uppe!

CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Tack! Allt bra? :)

pinja

fin bild :)

anton

bra blogg :D

noemii

ha det så trevligt

Felicia

sv; den är väldigt bra! :) hur mår du då?

moa

Nu har jag bakat goda bullar :D

>> En skrivande Amanda <<

hoppas du får en rolig kväll!

vilka artister var bäst? =)



svar: låter kul =) jag ska till spanien, london och vara med vänner =)

Lizette

festival är alltid kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: