slide show

Blandade sthlmbilder

Har tappat bort min systemkamera-usbsladd så systemkamera bilderna (shoppingbilder) kommer sen! här är lite blandade digitalkamera bilder från stockholm:



Första kvällen - vi gick ner till havet och badade.. 25 grader i vattnet! sjukt



Min moster var hundvakt till dom sötaste chihuahuorna (stavning?) eftersom min kusin är ute och reser



Dag 2 - åker båt i stockholms skärgård, så härligt!





Under de 5 dagarna vi vart i stockholm har vi hunnit med att bada i havet, åkt båt i skärgården, gått på stan, (såklart) träffat på stålhenrik (ascoolt ju, haha) och massa annat =)
L I N N

sv: vad bra :D

gör du då ? :D

Hanna

Japp, allt bra?=)

Sophie

Sv: Absolut. :)

Anonym

härliga bilder ! så sommrigt

emma

haha ja :)

vart bor du?

pinja

jättefina bilder! :)

moa

Visst är min sköldpadda söt? :)

Sandra

Vad söt huuund!!! XD

Sofia

såg härligt ut =)

Nathalie

tack:D

Julia

Sv: Hehe eller hur ;P

evelina

jaao. :)

fin blogg!

allt bra med dig :)

Sofiaaaaa

SV: ja :D härliga bilder!

Anonym

Verkligen fina bilder, ser ut om du har haft det prima:)

Isah

gullitg hund<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: