slide show

Big city life



Åker till stockholm snart! ååh vad kul det ska bli! jag kanske mobilbloggar nångång där eftersom det verkar funka nu men vi får se, annars hörs vi på söndag eller nåt sånt.

så länge kan ni få njuta lite av några av mina favoritlåtar just nu:









josse

hej hjej ! :D

allt bra?

kram

Anonym

hihi, ja det är supergott:)!

Ha det supertrevligt i stockholm:)

Plutten

Mysigt att åka till sthlm, det var längesen jag var dit! Hoppas du får en trevlig tripp :)

TOVE♥

jag tack det hade jag, själv då?

Joooonas

Jag ser inga "favoritlåtar" hehe

queenofpiink

ne de är ganska obehagligt ibland =/



kram

olivia

ha det så trevligt i Stockholm!:)

isabelle :)

sv ; ja allt är bra med mig , hur äre med dig då ? :)

lissette

hejsan gumman

jorå , allt är bra med mig själv då ?

vad händer idag ?<3

Emma

Jodå, sj?

nathalie o ebba

desamma :)<3

nathalie o ebba



Jag är med i en fototävling, skulle betyda jätte mke om du ville rösta på mej :) jag är nummer 3 med en bild på min söta kusin :D

länk till fototävlingen: http://cattislife.blogg.se/2010/july/finalisterna.html#comment



om du inte vill ha sånna här reklam kommentarer så är det bara att ta bort den :)<3



ps. alla som röstar blir länkad av mej i ett inlägg senare :D

Anonym

Stockholm är skoj!:D



svar: visst är dem, tror ja ska ta den vita också faktiskt :D

Elin - Mamma till Evangeline

Tack så mycket :)

ha en fin dag!

emma

västerås haha :)

Kyra

Jo då, det är helt okej med mig :) Hur är det själv?

linnéa

sv: Jo det är bra med mig :)

Fatmaa

Sv: Allt är bra tack :) Hoppas det är bra med dig med ;)

Johanna' & Lana

Hej!

(Detta medelande är endast skickat till de som deltagit i månadens blogg hos oss).

Nu är de 7 finalisterna i månadens blogg publicerade! Är du en av dom?

Klicka här så får du se: http://johannesoilir.blogg.se/2010/july/manadens-blogg-finalisterna.html

Kram Johanna & Lana :)

PHOTOS BY NATALIA.

Gjort idag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: