slide show

Basic stuff











Jag och emelie hade på oss jeans och typ dog när solen tittade fram så vi köpte shorts på gina tricot och bytte om till det.. hihi busigt
Claudia

härligt :)

jorå bara bra här med.



gjort idag?

maria

jag älskar din blogg,den är bäst ! :D

kolla gärna in min också :)

Malin

sv: jo det är bara fint sj ?

Emma

sv: Tack göllet! :)<3<3

Okej, jag har bara åkt bil hela dagen :P<3

Malin

Älskar det där blå linnet har själv ett :)

maria

kommer du börja läsa min blogg ? :D

Michael Jackson | Minnesblogg

Fin blogg! :D

Fanny

Haha tack:)

Tessa

Sv: det är bara bra! :) hoppas allt är fint med dig med! ;)

Claudia

låter som en bra dag! =)



jag har jobbat och sen varit ute och ätit med pojkvännen :)

ronja

sv. tack :)

både toppen och sjortsen har jag, tillochmed på mig just nu :D

Malin

svar: ja den är fin :)

liiisa

Tack! :D Allt bra? :)

sofia

sv: :):) fin blogg du har!

ASIAT

snyggt!



vad har du gjort idag då? :)

kramkram

pauline♥

den där ögonskuggan har jag , sjukt fin(:



fina dom andra köpen var oxå(:

Evelina

sv: schysst :) snygg blogg :)

Emma

sv: Hihi japp :)<3

Sofie

Sv: Är de där pudret bra? Har tänkt på att köpa de men aldrig tagit tummen ur röven så att säga hehe :P

Med mig är de bara bra! Själv?

kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; tack så mycket söta du :D

Liiiisa

Ja härere bra! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig sen när jag har lagt upp vinnaren :D

Jessi Fox

precis!!!!!!! värsta jävla skitkvalitén!!!



btw, är den där ögonskuggan bra? snälla visa hur den ser ut på!

Josephine

TÄVLING



Var med och tävla i min outfit tävling jag har nu i bloggen! Skicka in din outfitbild till min mejl eller länka bilden och skicka som en kommentar så lägger jag upp mina favoriter på torsdag!

Kör hårt! :D

Katarina

Råläckra skor du! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: