slide show

Badat&solat

Jag döööööööör! även om jag och amanda nyss kom hem från simhallen och har badat massor så svettas jag ihjäl typ men har fått lite färg iallafall och ser ut som en tomat i ansiktet, fiiiint, hihi. ;)

jag&mamma har köpt tågbiljetter till stockholm nu, på onsdag åker vi! iiiih, längtar! :)




hanna

:D

pinja

fina bilder :)

balida

Gud va kul :) Vill också till Stockholm

sara

sv: tack :) haft en trevlig dag?

amanda

joråå :) vad har hänt i dag? :)

isabelle

vilka underbara bilder :)'

kram

claudia

varsågod :)

Agnes

sv: ja de är det ända programmet jag förstår mig på ;)

Henrik

åh va underbart vädret:)

varmt i vattnet??:):)

Josefine

fin blogg!

allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: