slide show

Alice in wonderland

Kollade nyss på halva alice in wonderland filmen.. orkade inte se hela eftersom den rent ut sagt sög! haha fantasyfilmer är tydligen inget för mig, kanske borde se klart hela för att gilla den men vi får se om jag orkar göra det, hihi.. har ni sett filmen och vad tyckte ni? =)

Louise

sv: super!:D

vad gör du?=)

julia

jag gillar den! fast jag blev faktiskt lite besviken, den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara!



sv: tack så mycket, det uppskattas! :D

BYS - Sandra

den filmen var bra faktiskt :d såg den på bio

Nathalie

jag mår fint:) själv då?

FILIPPA DANELL - kung redan som ung.

med mig är det bra :)

julia

sv: hehe aa ;) ha det bra!

Louise

sv:okej..jag gör ingenting just nu kanske tar och sätter på en film :P

nora

den e skit tråkig :/

Caroline

jag såg den på bio för ett tag sen och tyckte att denva lite skum..

anno

Väldigt gott ;)

Cassandra Lindroth

åh den vill jag se! :D

svara gärna på dagens fråga :D om du törs ;)

hana

sv; haha neej eller hur! :P



Följa varandra? :)

Cassandra Lindroth

sv: jag viiiiill! :D men hur? haha :D

Tvilingen Jeanette

sv: Om den va bra i västerås så är den säkert bra i Karlstad :D Hoppas jag ^^

Cassandra Lindroth

sv: gratis hemsida eller? :D

hana

kuul =) jag med! ;)

nora

sv: hahah!

Vart har du gjort din header?

Den är skit fin! :)

FILIPPA DANELL - kung redan som ung.

yes ;)

Cassandra Lindroth

sv: oh, okej tack för tipset! :D

pinja

skulle vilja se filmen :)

Alvina

Heejjsan fin blogg du har!!<3

Kassandra

visst är dom :)

VAPENFEST. /elin

SVAR okej! :)

Anonym

den e inte så bra :)

Frida Pygmeisk

Håller med dig! Gillade inte heller den där filmen :o

janine

Älskade filmen !!

(:

Jessica

jag har frågestund på bloggen, kolla gärna in :)

julia

har du lust att följas på bloglovin förresten? :P

Claudia

tack tack :)



allt bra med dig?

Jessi Fox

har varit skeptisk till den där filmen so far... nu tänker jag verkligen inte se den! :P

MOOOLLYS

Härligt :D jo det är fint. Vad gör du? :D

VAPENFEST. /elin

SVAR jag vet inte, funderar på att baka cupcake's :)

Kassandra

btw så tycker jag att alice i underlandet var bra :o

pinja

tack :)

Frida Pygmeisk

Ja verkligen! läget med dig?:)

Frida Pygmeisk

jo samma här! =)

IDA

jag har sett hela filmen men vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om den, haha:)



SVAR: tack så mycket, vad glad jag blir:D

Kassandra

haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: