slide show

2 outfits från stockholm



Tröja - topshop
Shorts - h&m
Sandaler - wildflower by kenza



T-shirt - gina tricot (ny)
Shorts - h&m
Skor - h&m (ca 2 år gamla, kunde inte ha dom först eftersom dom var för stora men nu passar dom)

Vilken outfit gillar ni mest? =)
ebbaho

Jadå:)

ebbaho

:9

belliish

Anmäl dig till veckans blogg och få länkning i ett inlägg varje dag där jag skriver vad jag tycker om din blogg!

http://wobuffet.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html#comment

jennifer

gillade 3dje mycket, topen var väldigt söt!

Elin

Svar: Ja, verkligen :)

LIENE

3:e gillade jag mest!

Adara - teckningar, foton, drömmar

Härligt! :) Jo det e bara bra med mig med!

Alla var fina. xD

Nicole Sanzetth

Snyggt! Jag gillar nog den första outfiten bäst. Den Kenza-skorna är sanslöst snygga!

Jennifer

svar: Jo, jag tycker det. Har dessvärre inte prova det röda.

h - tävling pågår.

Svar: Tack :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygga outfits :)



SV; Kul att du tycker det :D

MissCM

sv: hehe hoppas det hjälpte lite iaf :P



dom där skorna från kenzas kollektion är riktigt snygga!

sandra

sv: okej, med mig är det bara bra :)

MissCM

sv: åh okej! :D vilka?



åh tack! ska testa den!:D

saralee

herregud vad du är söt! btw fina outfits

malin

är inte dom dära wildflower skorna ganska dyra ;)? men riktigt snygga! fin blogg förresten :)

sv: jaaa den e så fin, tack förresten :)

jessica

jätte fina outfit´s, vet inte vilken ja gillade mest:)

sofie

jätte fina vita nitskor

Conradkaroline

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: