slide show

100730

Chacha bloggeeeen! jag vaknade faktiskt för 2 timmar sen men orkade inte blogga förrän nu. det regnar idag också, är dock inte förvånad haha. så det blir att mysa inne idag också med en kopp varm choklad och en bra film kanske..





Bilderna är tagna igår med min systemkamera nikon d60
♥ nathalie

coola bilder!

sv. tack :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch så tråkigt med regn! :(



SV; Jaa :)

staaajny

Sv: Tack :), jättefina bilder du har tagit! Jag gillar också att fotografera fast jag har ingen systemkamera, änn iallafall ;)!



//s

Rebecca

Fina bilder (:



sv: Jo, bara bra. Vad görs? =)

Vampire Fanfic!

Gillar du att läsa vampyr berättelser? Gå in på min blogg! ;) http://vampirefanfic.blogg.se

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, visst är dom snygga? :D

staaajny

Sv: Haha, ingen orsak! :)



//s

jennifer ♫♪

okej härligt =) jodå allt är bra här med!

sandra

vad gör du ? :D

ELINA

Så tråkigt med regn :(

sandra

sv: tittar på tv :) händer idag då?

hanna

hah, okej! :)

jennie

tack! :) fin blogg du har :)

vendela

söt blogg:)

Vanessa

Fina bilder!

Micaela

Vad händer idag då ?

SARASTiLLE

ja verkligen, den är ju underbar! :) riktigt fina bilder måste jag säga :9

SANDRA

SV; tack så mycket gulle!

FIONA - en ointressant vardag

snyggt!

josefine

tredje inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA uppe i bloggen nu :)

Emma

åh hatar regn :(

johanna mattila

SVAR: taack så mycket :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: