slide show

100728

Nu är jag hemma igen! haft askul hos emelie.. vi måste göra om det snart igen! =) ska visa allt jag shoppat lite senare, först ska jag fixa lite käk.. har fått ett paket från nelly också, hmm vad kan det vara? ;)

pinja

fin bild :)

Maria - fashionstars ☆

så söt bild :)

sofen *foto-vardag*

SV: Tack så mkt :D Vilka leggins gillade du bäst? :) Nu har jag gjort om så det går att svara i det inlägget! Kram!

sofen *foto-vardag*

SV: Okej :D Jag gillar de blåa leopard mönstrade sjukt mkt jag!

Malin

sv: Tackar :)

sofen *foto-vardag*

SV: HEHE, okej :) Det är min klädstil typ ;>

pauline♥

gud vad söt du är(:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Söt :)



SV; Jaa :D

Tessa

Tack så mycket!! :)

Sofie

Sv: Jo jag antar att de enda är övning ger färdig het typ :)

Fin blogg föresten! kram

Maja :)

Var gärna med i min outfit tävling! :)

Skulle vara jätte roligt!



Du hittar tävlingen på min blogg! :)

Erika

Sounds good:)

Julia

Sv: Jag vet inte riktigt det känns bara fel ^

Michelle

vad söt du är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: