slide show

100722

Jag vaknade strax före 12 idag.. fast det gör inget, regnet öser ner och det enda man vill göra en sån här dag är att sitta inne och mysa. har drömt massor med skumma drömmar inatt, alltså verkligen helskumma.. det konstiga var att alla på nåt sätt hängde ihop med varandra, haha.

Nu ska jag svara på lite kommentarer och senare idag ska jag visa resten av shoppingen i stockholm hade jag tänkt. vi hörs! =)



1 av de 182 bilder jag tog igår, haha :p
Anonym

åh tack sötnos ! :D



hoppas de andra 181 blev lika bra ;)

Yasmin

ja verkligen

Baby-S

sv: ture :D

Anonym

har inga direkta planer för dagen :)! sj då ?<3

AB PW

har inga direkta planer för dagen :)! sj då ?<3

BYS - Sandra

sv: vet :s höhö :D

BYS - Sandra

görs nudå ? :D

anno

Tack:)

miranda m.

var med och tävla?

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

FILIPPA

hej, allt bra? ♥

BYS - Sandra

sv: inte mkt.-. :D

MOOOLLYS

Heej hur är det med dig idag? :D

Caroline

smart, rea gillar vi :)

Sissi

sv; tack så mycket :)



fin header!

julia

sv: förstår det ;)



rösta jättegärna på mig i sofias "veckans blogg" tävling! länk finns på min blogg ;D tack!

kramar

Nicole Sanzetth

Ser fram emot shoppingbilderna =) Ha en mysig dag, sötnos!

Tove

Sv: Tack:)

Nicole

sv: yes :)

samma här faktiskt



vad tycker du om min nya ring?

/Shoppaholly

Louise

tack så mycket:D

allt bra?:D

bellaa

fin blogg:)

skulle du kunna rösta på min sko?:d

bella

Sv; länken finns i ett inlägg som heter rösta på min sko...;) Japp jag kan fråga:)

bella

Sv; vsg, tack själv:)

meddy

LOve your blog!

kolla in min

puss pådej och hare bra <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: