slide show

100708

Idag kommer amanda, hon ska sova över hos mig! det ska bli superkul, längesen vi sov över hos varandra, hihi. så bloggningen kommer nog inte vara den bästa idag. vi ska förresten till simhallen idag, nu på morgonen alltså så jag ska packa ihop lite grejer som behövs sen drar vi! bloggar kanske mer sen idag annars hörs vi imorn! =)



Jag och amanda har gjort mycket ihop, här är vi i cypern för första gången :)





Visst ser det härligt ut? vi vill tillbaks!
Nathalie

hoppas du får en bra dag:D

Soffi

SV: Ja, dom är verkligen superbra! :D

celina

va fin de va där! :D

Nathalie

tack för din röst<3

FOTOBLIIXTT

aa! ;)

händer idag?

Sanna

Vad kul att du är med i tävling, lycka till! =)

Anonym

thank you! :)

chris

glassen va god :)

Lina

sv; ja tyckte detsamma faktiskt :)

ewe ♥

åh tack!



härliga bilder :)

amanda

fina bilder! älskar cypern! mitt andra land, hehe.. vart var ni nånstans? :)

tycj(a)n<3

SV; Haha Aa,fast inte på slutet när hon har samma mönster på klänning & tights ;]

Fin blogg :)

Gabby

Sv: Taack!

Fin blogg ;)

nejja♥

sv: sneelt (:

Stefanie

Tack! :)

iza

fina bilder!

allt bra? :)

Mikaela

Tack :D

agnesa

SV; jag har redan hittat en bloggare som ska fixa min design men tack så mycket för tipset ändå! :)

allt bra med dig idag annars?

isobeljensen

det ser riktigt härligt ut :D

Elin

Vad söt blogg du har!

axelina

nu har jag en tävling i min blogg där du har chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar.se, 16,000 personer väntar på att få en inbjudan, du kan få en inbjudan bara på några dagar hos mej! :) om du är intresserad, checka in min blogg och läs mer om tävlingen. http://aaxelina.blogg.se. annars ursäktar jag för denna kommentaren.

Rebecca

Svar: På något sätt tyckte jag att den svartvita såg mer somrig ut, jag hade lätt spanat in den om jag hade haft TopShop nära mig! =)



Kram!

/Beccy

jessica ♥

svar: ja! :D

Fin blogg!

Hur mår du idag? :)

Nathalie

finalisterna är uppe!

Iverbettina

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: