slide show

Alla ♥ dag tees, Gina tricot

Neeeeeej! Jag har glömt min engelskabok i skåpet i skolan, inte bra... hoppas att jag får göra "provet" (vi ska typ läsa en text och sen återberätta den för våran lärare) på torsdag istället.


Söta alla dag tees från Gina tricot, vilken skulle ni vilja ha? Jag skulle nog valt den 1:a =)
simone

Vad seegt, att glömma boken alltså :(

Annie <3

Behöver du hjälp att komma igpng med träningen?



Lägger nu ut mina bästa tips! =D



Lycka till <3

Becka

sv;Jo allt är bara bra med mig :)

Fina tröjor:D

Kärsti

Sv: tack så mycket :) vad fin blogg du har :)



vad gör du då? :)

Emilia

Så söta, hade nog valt den andra :)

'amy

SVAR: ja tack detsamma!

Paulina

Söta tröjor :))



Sv ; jaa fy det är läskigt! vad valde du då & vart?:)

Clara

fin blogg, sv.jag har det bara bra:( själv?

emma

hej, vilke fin blogg :o

kolla jätte gärna in min,

tack på förhand! :D<3

fredrika

Hej, jo allt är bara bra med mig, själv ?

I s a v

Tack!! :) Åhhh, romantiska snygga tröjor det där :D

S E V D A Y E T I S ♥

sv: tack så mkt :D!

therese

hej det är toppen bra :) själv ?



kan du bra hemsidor där man hittar snygga kläder och smycken på nätet ? länka till mig <3



kramar

Agnes

Sv. Jodå, allt är bara bra med mig! Hur är det med dig då? :)

Art By Tina

Väldigt söta. En sådan hoppas jag att jag får, fast vi är i solens land då, kanarieöarna. kanske får en present där istället=)

Madelene

Hej! Min dag var bra, hoppas din också var det :-) Kraam

emma

fin blogg :)

Nicole

Sv:

Yes, helgen har varit lugn och skön. Din då?

Jag hade nog valt den till höger =) Kram Nicole

Angelica P

sv. yes, sj då? :)

sofka♥

söta :D

Raisa

haha vad söta dom va :P vet dock inte vilken som skulle passa MOI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: