slide show

United State of pop



En riktigt bra remix med bland annat Lady Gaga, Pitbull, Flo-rida ft. Ke$ha, Kelly Clarkson, Black eyed peas, Beyoncé, Taylor Swift, Jay Sean mfl. =)
Pernilla

Åhh vilken sjukt bra remix!! lätt den bästa på länge! Tack för att du hittade den :D

Emmmso

jo allt är väll bra ;D

elin

Sv: Ja gud ja, tänk att vara i sol i månader! :)

JENNY

bra låt :}

Alexandra

oo ja, allt e riktigt bra bara :) hur e de med dej då?

Lia ☆ Keep it real

Självklart :) Har lagt en röst på dig nu men stod att det måste godkännas först, så kanske inte syns än! Lycka till i tävlingen sötnos!



och med mig är allt bara fint tack :) Själv då? Kraam

michaela

nu har ja röstat på dig tjejen:D

kicki

sv; hej hej :)

oki

Rebecka

fin blogg :)

Anonym

Svar: jodå allt bra med mig :) sj?

melinda

Allt är bra!

Nu har jag röstat på dig i veckansblogg.

Ska vi följa varan i veckansblogg?

Ellen

Bra låt :)

caroline

bra remix :)

elin

Sv: Som när ja var till tunisien i april, möttes av en reseledare där, brun och fin! ;D

moae

Kul att du har hittat min blogg :) hoppas att du fortsätter att läsa <3

Emma

Jättebra remix :)

sara

Den är grym :D

embelle

Älskar den remixen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: