slide show

Torra händer

Mina händer blir alltid torra som sandpapper när det är vinter och just nu är dom så torra så att det börjar spricka och blöda... usch, ont gör det ju också. Nån som har nåt bra tips på en bra hudkräm? =)



Tog bara nån bild... hehe

Anonym

Jaa, de var fina. Jo bra, sj?

Olivia, the one and only

Tack så mycket!

Hur hittade du den/mig?

Ayla

helt okej :D själv då?

caroline

tyvärr inte :/

Sandra

Jag använder body butter från the body shop, fungerar jättebra mot torra händer :)

R I T A ♥

Får också alltid torra händer, och speciellt när jag kom hem från Thailand och flagnat har det varit viktigt med en bra hudkräm, jag rekommenderar Ldb's produkter (oftast är förpackningen gul men den finns i rosa också har jag för mig). :)

moa

Nu kan du fråga precis vad du vill på frågestunden på min blogg :):)

sebastian

smörj in händerna innan du lägger dig,ett tips

Katrin

Sv:Tack :) Lindex, 99 kr :)

matilda

Brukar använda en nivea kräm som också är för kroppen som är fet, så händerna blir mjuka. Kostar en tjuga

Maria

hej på dig:) Jo jag hade en bra dag. Tips på bästa handkrämen "Gardeners hand theraphy". Den är helt fantastisk! :)

carro

hade också behövt tips!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: