slide show

Today's look



Tröja från MQ (älskar den!) & linne från gina tricot.



Close up på tröjan



Mjukisbyxor från Bikbok =)

Simone

Snyggt! :)

Naima

Haha är det sant ? Men gud hur orkar du ?

Btw, tycker att du har en jätte fin blogg så var jätte gärna och med veckans - blogg tävlingen !



Kram // Naimaifinland

SELMA

Nice tröja! ^^ ♫

ELIN!

snygg tröja! :D

julia

tuff tröja!

b.esa

hejhej, hur är det :)?

ha de bra.

youngstars

jätte söt outfit och jätte fin blogg. Kolla gärna min

tjohej vad det går mellan pattar & lår.

åh älskar din tröja : )

Linnéa

Gillar din töja. :D

fröken kas

Sv; Hej, allt är super med mig. Med mig då? Kram/E

FANNY

jadå! :) Själv?

STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

super snygg tröja.

Anonym

hey! fin och rolig blogg. hälsa gärna in hos mig! :D

Ness

tack för din röst :D

Terese

Sv: Det är bara fint med mig, själv då? Söt mys outfit! :)

Duygu

**

Tackar det är bra! hur står det till med dig? :D

Kram

FEBB

haha, TUSEN TACK :D

Anonym

SV: Det är bara bra här, hur är det själv? :)

vickie <3

Hej jag är tillbaka på bloggen igen. Kolla gärna in den.

Fin blogg du har förresten ;)

elin

riktig myss outfit ;D



sv: hej på dig du ! jag har det bra själv då ? :D

Anonym

Hej, jag undrar bara om du vet om man kan byta bloggnamn ? :)

Gotlänning, sambo och foto

Hejsan.

Ikväll kommer jag ha en frågestund i min blogg (skriver ett inlägg om de strax) gå gärna in och fråga någonting, får vara precis vad som helst!Ha en fortsatt trevlig Lördag. Kram

caroline

like it :D

julia

hejhej =) jodå allt är bara bra med mig! själv?

andrea

Hejhej, jadå allt är bra sj?=)

Janina

sv: Inte direkt är sjuk :( Sjdå? Snygg tröja! :)

Vendela

Mycke' fräscht!

JOHANNA

frågestund på bloggen! passa på och fråga det du har på hjärtat, svarar på alla frågor! :)

Johanna

Alcudia, har du också vart där eller? :)

Linn

Snygg tröja :) Den skulle jag också vilja ha ;)

Emma

tröjan var riktigt nice! :)

carro

Snygg blogg

tina tran

snygg tröja :D

A L E X A N D R A





SNYGG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: