slide show

Todays look



Tröja - Gina tricot
Halsduk - H&M
Jeans - Gina tricot
Svarta (fejkade) uggs

johanna

tjaa, har en designtävling som pågår i bloggen och idag har jag gjort reklam för mandariner och shoppat. Wow vilken blogg huh ;)

Jennilie

Sv: TAck =)

Castells

A-MAZ-ING

Z A N D R A :)

Allt bra? :D

S' ♥

Hejsan, min dag har varit helt okej. din då?

Jahaaa, ja det kan jag göra om jag nu inte kommer och svarar för sent för frågestunden :P

LINDA

heejsvejs, snygg blogg!

kika gärna in på min blogg :D

http://chokko.blogg.se

kramar! :)

maria

Randigt är så himlans snygggt :D

LIENE

sv: vad bra att du tycker det då:) protein är också bra.



Fin outfit!

Anna S

Fina kläder! =)

Annika

Supernice!

Halsduken ser ultramysig ut!

simone

ursnyggt! :)

Neha

härlig halsduk:D

Therese - Bloggar fran Dubai!

I bet u do :) Har dock ingen fraga just nu :)



Sandra Marinoni

sv; thanks :)

JenU ★

Snyggt!

Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

S!!

fin =))

www.emmelist.blogg.se

Hejsan! Vinn en rolig sak hos mig idag :) KOmmentera bara för att vara med :D Lycka till!



http://emmelist.blogg.se/2010/january/tavling-4.html

Elin

HejHej!

Haft en bra dag?

therese

sv:okej:)

sannie

Hej hej :)

Ville bara säga "Ha en fortsatt bra dag idag". Så jag gör det nu: Ha en fortsatt bra dag idag :) hihi

kram ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: