slide show

The hills

Nu ska jag fortsätta med att kolla på The hills, (favorit programmet) har kollat på säsong 4 typ hela kvällen så nu ska jag fortsätta... ska äta lite glass också. Någon supergod isglass med hallon, apelsin & ananas smak... känns dock som att min mun sväller upp lite väl mycket när jag äter den.. hm. Men ni får ha det så bra ♥


Joakim

Naajs header!

anja

hur hittade du min blogg? :)

Anna

Jodå min dag har varit bra (: Hur har din dag varit?



The Hills är för övrigt jäkligt bra :D

^^ ELLA ^^

Sv; Jodå, det har jag allt ;)

Själv då? :) ♥



Kraam <33

Fanny

Oj, The Hills har jag inte kollat på, på aslänge!^^

elin

haha ja det räddade mitt liv idag iaf:D

Gabriella

hejsan, jo tack det e a här. Hur är det med dig då ? =)

Piinky - its about everything!

alla nöter the hills å jag vet inte ens va de är haha xD Allt bra?



kram

simone

Sov gott du vackra! :)

Anonym

Vart har Lauren tagit vägen? Jag kollade förra helgen, då var inte hon med någonting så jag tröttnade :P

Johanna

Nej verkligen inte :O Då är det ju inte värt att kolla! ;/

Cissi

The Hills är helt underbart. Man blir lite smått beroende av serien måste jag påstå. Jag brukar titta på avsnitten på MTV.com för där finns alla säsonger och alla avsnitt samlade. Himmelriket alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: