slide show

Sunday look

Slänger upp dagens outfit lite snabbt, ska möta Felle om typ 7 minuter, det hade jag nästan glömt bort... hehe.





Tröja - Adidas
Linne - Gina tricot
Mjukisbyxor - Bikbok

(Hahaha en lite rolig sak som jag upptäckte för nån dag sen bara, jag har skrivit oufits istället för outfits på kategori namnet... hehe)

Rebecca

älskar koftan den är riktigt snygg :D

Anonym

hade en skit rolig kväll igår :)

vad gjorde du ogår kväll då?

Thyra

sv: Jo här är allting bara bra för idag ;) sj då ? :)

Moa

du med! :D

L I S A G - foto & vardag

snygg kofta :D

sannie

Söndag idag, vad händer hos dig? :)

kram

Nadja

Mysig look ^^ Älskar gråa mjukisbrallor, dom svarta är så tråkiga ;)

CHIRRE

svar; tack detsamma!:D

Linn eriksson

ja dne är jätte fin :)

Anna

sv: det kommer från H&M och kostade 100 kr! =)

simone

Snyggt och mysigt :D

Johanna - Fotoblogg

Tack :)

Asså.. jag har gjort så att profilbilden sitter i headern.Men kolla på www.designadinblogg.se där kan du hitta hur du sätter den på sidan.



Btw..Gillar dinna bilder i headern! :)

CHEETAH

sv: tack, ha en bra söndag! :D



fin blogg =)

Madelene

Fin blogg du har :-) Kraam

sarah

sv: tack desamma :)

Ebba

Fin tröja ;)

Moa S

damn så snygg tröja =)

ESSEM, Selena

Sv' hejhej, allt är super :)

Huyen

fin tröja :D

dagens tutorial kommer på bloggen <3<3<3 titta gärna och kommentera

ha en underbar kväll

viktoria

tack det är bra sj?

matilda

svar: jaa, pizza<3 :)



snygg tröja!!

amanda

hejhej yes allt e bra med mig tack som frågar sj? Adidas är alltid najs de =)

J O N N A

sv. med mig är det mycket bra :D hur är det själv ?

J O N N A

sv. jajjamensan :) Gran canaria!

Anonym

Superfin tröja! <3

MadeleneBroström

Hej :) Jag hade en jätte bra dag :)

De får du oxå ha :D

sandra

Hej, nu har ännu en ny tävling om att bli veckans blogg startat på min blogg. Vill du vara med och tävla om att bli en av finalisterna och kanske ta hem titeln som veckans blogg? Vad väntar du då på? Klicka in på min blogg och kommentera så är du med och tävlar! Kram på dig<3

TUBA

Tjena mittbena! :-) Allt bra med dig? Vad gillar du för salgs bloggar btw? :-D



åå, det är skönt med mjukis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: