slide show

Söta t-shirts


Jättefina t-shirts från Topshop & Bikbok... ska lätt köpa den svart/vit randiga om jag hittar den, precis i min stil =)
Claudia

tack så mycket =)



allt bra med dig?

dookie

svar: Man tackar!! :-)



Den högra toppen var grym. Tänk den till ett par jeansshorts och converse, mm!

dookie

...det var från mig ;-P

J V H

SV: Den smakade i alla fall gott, haha!

t a v a '

haha :$

allt bra idag ?

Anonym

fin blogg :)

My

Sv: Tack desamma :)

linda

Har min allra första hiss eller diss i min blogg.. säg din åsik & hissa lr dissa :D btw söt blogg!!

nathalie

min dag har varit helt okej =) hur har din varit?

Linn

ja den svarta tischan var fin =)

Ida We

Tack :)

Emma

Snyggat:)

Sara

coola tröjor, inte min stil direkt. Men dom var lite anorlunda/coola. Haha!

Johanna

Bik bok har fina saker :)

Cajsa

Ja, de var jättesöta.. speciellt den randiga!

Anonym

Kolla in mina auktioner. Louis Vuitton, La Redoute, WE, Saint Tropez, kjolar, päls m.m.



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1013831

Agna

Visst gör det :O

caroline

söta toppar! :)

Alexandra, KAKHUSET ♥

tjusiga! ♥

mickis

sv: aa visst kan snön försvinna!! :P

Jenny

Checka min blogg och hjälp mig! Det är ytterst brådskande.

Sabina

fin blogg!

L i n n e a s b l o g g ♥

svar: min kompis sara har ett fisheye! :)

Simone

ursnygga :D

Julían Hernández

Hej :)!. Kolla förbi min blogg & tyck till om dagens fråga. Ha en fortsatt fin dag, kram :)

ida

sv: tack din med! :)

Micaela

Haha oj vilken hög ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: