slide show

Snygga tröjor, Topshop


Perfekt för en lite svalare sommarnatt ♥... blir jättesnyggt till ett par svarta shorts och svarta gladiatorsandaler/converse =)
Cassie - CJsmycken.weebly.com

svar. Håller verkligen med :D

Zozzo

Jo det har varit en bra dag=) Sj? Kram kram

D

nice, höger var <3

PETRA AKA SHORTY

svar: det har jag absolut :) du? kram

Anna Kubel

vilka fina!!

Sandra - Piffad

Fina :)



SV: Yes det har jag, detsamma!

modemix

myyysiga tröjor!

Julían Hernández

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

Angelica - MakeupArtist

oj cooola : D

f

snygga :)

felicia

snygga!



svar: Jadå, den har väl varit okej. sj?

S A N D R A T J U L I N S

gud så söta!



I min blogg skriver jag inte bara om kläder&skor, jag skriver om en svår barndom med en frånvarande pappa, elaka styvpappor &mina minnen och upplevelser jag fått gå igenom i mitt liv...

http://sandratjulins.blogg.se

Madeleine

Den med hjärtat var söt :)

Nilo

Holler jag med om!! Nice :)

Kram

Nilo

Terese

Sv: Min dag har varit super lugn och mysig faktiskt ! :) Hur har din varit ? Sötnosiga tröjor! Gotta have one ! :) Kram

sara:*

fin blogg !:D<3

emma - 18 år med bebis i magen

vilka fina :D

linnéa

gulliga va dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: