slide show

Snygga skjortor



Äääälskar dom... blir nog en sväng förbi stan imorgon då ;)
hanna

var kööper man doom:))??

s o i n i n e n

hej på er=)

nu är jag med i veckans outfittävling och jag skulle uppskatta om ni slängde en röst på mig=) vore väldigt snällt. (ni behöver inte men det skulle va kul=) )

här kan man rösta och jag är numer två, tack på förhand kram! : http://duvetlindaa.blogg.se/2010/january/veckans-outfit-finalister.html?_tmp=bbcc8f70d128700e99acbf0f1f148678b7087a91

AGNES

Fina skjortor !!



Sv: Barn under en viss ålder får ta två sprutor, vuxna tar en. :)



// Agnes

babby

Sv. Ja, jag hoppas på att hitta typ sånna! Jättesnygga! =)

Liiv

Gillar skjortor :)

Maria - livet i Milano ☆

rktigt nsygga =)

Sarah

sv; okej Tack :) söta skjortor

TERREH - GRATIS PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!

SV: Tack så jätte mycket! :D

Veronica

Ja dom var snygga! Varifrån kommer dom!?

Anonym

Godkväll :*

Hur är det med dig?

rebecca

snygga!

Sophie

måste bara säga att jag håller med dig, skjortorna är sjukt snygga. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: