slide show

Rösta på mig en sista gång...

Nu ber jag er en sista gång (för den här gången iaf :p) att rösta på mig! Vill bara säga tack till alla som röstat på mig, ni är bäst. =)

Här kan ni rösta, jag är nr 4; http://fatfab.blogg.se/ 

krystaldream hjälpte mig med färg på länken, tack =)

Sofia

Sv: Hej, allt är bara bra med mig, hoppas allt är bra med dig också.. Iaf så har jag röstat på dig i "veckans blogg" hos FatFab, hoppas du vinner! :)

Kramar,

Isa

Okej, jag röstar. Men då lägger du till mig på bloglovin? :) Röstar nu ^^.

Sophie

Du vet att du kan ändra färg på länken så att den syns i stilmallen va? :)

isabelle

jag röstade på dig ;) lycka till!

Emmelist

ja jag vill också ha sommar :D

Sophie

SV: Hur menar du då? :) Vet du inte hur man ändrar det?

Isa

svar: tack :) vad har du för kamera? ^^

sharon

Har röstat nu prenumera på min blogg :)

emelina

Svar: jo de är bara bra med mej :) själv?

okej visst ska jag rösta :)

Sophia

Sv: jo då allt är bra med mig, själv?

Ska rösta nu :D

Girly

Allt bra här:)

roligt att du tittade in hos mig:)

Hur är det med dig?

yonna

Fin blogg!

elin

sv: allt är bra, hur är de själv? :)

jag har röstat på dig nu (A

lycka till i tävlingen :)

mathilda

ska rösta på dej nu :D

Placebohoe

Bara bra sj? :) Har röstat på dig nu :) kram

Kajsa

sv: Har varit så snäll och röstat på dig nu ;)

therese

SV:allt är bara bra,visst röstar jag på dig!<33

Madicken - TÄVLING PÅGÅR

Dem är asnice =)

Har redan röstat

LIENE

Tack så mycket för gratulationen söt:D

godnatt

Jane

ja det har jag verkligen haft:) hur har din dag varit=

Twins

lycka till =)

Sess ♥

har röstat på dej :)

Sophie

SV: När du går in i Redigera stilmall så finns det en kod nästan längst upp som ser ut så här:



a {color: #c97287;text-decoration:underline;}

a:hover {color: #92344b;text-decoration:underline;}



Den övre raden bestämmer hur länken ser ut innan du för muspekaren över den, och den andra raden kan du ändra om du vill att det ska bli en annan färg när man håller muspekaren över :) Du skriver alltså in koden för färgen du vill ha med 6 bokstäver eller siffror efter color: Till exempel color: #000000 som är svart :) Vet du inte hur man tar reda på färgkoder kan du kolla här:



http://html-color-codes.com/



Hoppas det hjälpte :)

a n n a

Dragit igång en liten "Veckansblogg tävling".

Klicka på länken under om du är intresserad utav att delta. :) ♥



http://anoken.blogg.se/2010/january/en-liten-tavling.html#comment



Kram

PETRA

Sv; hejsan! jo det är kanon, själv?:)



så, nu har jag slängt in en röst på dig :)

Emelie

Bara fint här :) Själv då?

J O N N A

sv. ännu har den ju inte riktigt börjat hahah :P men hoppas på det bästa

julia

Har röstat på dig nu hoppas det går bra

puss o kram /julia

ackeb

Sv; ja jag mår bara bra :)



klart jag kan rösta

Marisa

Läget?

Anonym

sv: ja, alt är bra. själv? jag kan rösta på dig. :)

elinaeek

Det är bra, sj? Då ska jag gå in och rösta på dig :)

hanna

sv: ja :)



hur är det med dig idag då? =)

Vandella <3

Nu har jag röstat på dig :D

Jättebra blogg, förresten, fina bilder och så.

Kram/Vandella

Sophie

SV: Så lite så :) Alltid kul att hjälpa andra!

Kaela

sv: Rätt, det är Lady Gaga =)

thakock

Du har nu fått min röst! =D

isi

Jag röstade på dig! Hoppas verkligen att du vinner! Ha en bra dag! ;D

Maja♥

sv; jo det är bra tack! :)

sj?

gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

SV; TACK FÖR TITTEN, KIKA GÄRNA IN IGEN!

zusanna

sv; tack dessamma ;D

EN MASJÄVEL

jag röstar på dig jag :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: