slide show

Paper gangsta



Det här var min favoritlåt i somras typ, sen slutade jag lyssna på den (?) men den är ju såklart superbra precis som alla andra Gaga låtar =)
hanna

hej! jo, det är allt bra med mig :) själv? hur hitta du till min blogg förresten? nyfiken ;D hehe



den låten är ganska bra btw!

embelle

sv Ja, exakt måste köpas nu i vår :D

b e a t r i c e ♥

sv; hej :) ja tack det har jag verkligen haft! hur har din dag varit?

I S S A

Jag tycker Bad Romance är bra och den är ganska ny.



sv: tack :)

caroline

du gillar lady gaga va? ;)

Andrea

sv: tack så mycket :)

mava

heeey du kan väl rösta på mig som snyggaste bloggen hos http://linnlay.blogg.se/ :D<3

Gustav

Lady Gaga är grymt bra! ;D

Martina!

Det har jag haft. Har du?

YVONNES

GaGa äger!

mava

sv: taaack så mycket<3

hur mår du ?=)

Bianca

SV: Tack detsamma:D

Hanna

Jag hade lite svårt för Lady Gaga i början, höll på att bli tokig på just Pokerface. Den spelades ju jämt. Nu diggar jag musiken rätt bra. Hon är faktiskt duktig på det hon gör. Inte många som både skriver och sjunger sina egna låtar.

Becca

sv: ja, absolut, detsamma!



Hon är bra den där lady gaga!

Maria ♥

Älskar den där låten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: