slide show

Outfit

Tjaaaa! Skoldagen var okej som vanligt, på matrasten höll jag på att dö av garv... haha vi körde en lek.
fick förresten reda på att vi har vårat första nationella prov den 9:e tror jag det var? Det är i svenska iaf och jag är lite nervös... aja.

Dagens outfit;





Enkelt, snyggt & bekvämt - allt i ett. Haha ;p
Alina

älskar bloggen!! =) kramar

EmeLieÖhgreN

Sv.jaa, alltbra med mejj, hure re själv då?:)



SÖT KOFTA

Emmy

Jodå har bara lite feber :-(

Skälv?

PussGurkan

Mysiga kläder e alltid bäst!



Svar; hihi aa JÄTTE! ;)

LIENE

ja prov denna datum har vi också:) så klart.

Fin outfit!

ESSEM, Selena

Har valt ut finalisterna i veckans blogg- tävlingen!

Kanske kika in på bloggen för att se vilka dt är?

Och så måste du ju såklart rösta på din favorit också! ;)



P A M ♥

allt bra? :)

'amy

SVAR: hejsan. tazck detsamma!

kim

Hejhej :)

Jadå, med dig också hoppas jag?:)

caroline

mysiga kläder :D

Emmy

gå in på min blogg och rösta på vilken frissa jag ska ha! :) Kram

Sanna

Hello kitty strumpor! Haha, det diggar vi.

sarah

söta strumpor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: