slide show

Om min kamera + kamera tips

Jag har skrivit om det här några gånger förut men jag får väääldigt ofta frågor om vad jag använder för kamera så jag tänkte ta det 1 gång till.

Det var en läsare som tyckte att jag skulle ge lite tips om en bra systemkamera för nybörjare, jag tycker helt klart att nikon d60 är en superbra kamera för nybörjare/proffs. Det går snabbt att lära sig och bildkvaliten är to die for! En annan systemkamera som kanske är ännu mer anpassad för nybörjare är nikon d40 med endast 6 megapixel, tror inte att den har nån auto fokus så jag skulle satsa på d60 istället :)

Jag har själv en nikon d60 med ett 18-55 VR (VR = vibrations reducering, har inte märkt nån större skillnad från VR och inte VR) objektiv (bilden är från google)


Har också ett zoomobjektiv



HÄR finns massor med bilder som jag har tagit med min kamera =) 
Jeanette

svar: Tack så Mycket :D Kul att höra :)

DIAMANT

:)) oo systemkamera... coolt med sådana, men så tunga att släpa på va?:)

karolinajonsson

detsamma! :)

tanya

Hejsan :) Fin blogg du har! Vill du besöka min? =)



PS: Ska börja videoblogga och så nu med, så skriv gärna vad du tycker om det!! Hihi, kramar ♥



Min blogg: http://tanyaaa.blogg.se

Mimmie

Joo allt är bra med mig:D

Är sllt bra med dig då??

JOLIN

ja:)

jo allt är bara bra, händer ngt kul idag då?:D

sv; tack! hoppas du får en bra lördagskväll ;)

Anna Kubel

jag har planer på att köpa den där, börjarn lessna på min gamla!

K L A U D I A

Jag ska kankse träffa några kompisar :)

KRAM

Ebba

Tack detsamma!

Ha en bra dag!

Anonym

hur mycket kosta den? håller på och spara till nån bra kamera:b

Linn

Sv: Ja, detsamma



snygg kamera !

S A N N E

sv : tacktack detsamma (:



allt bra med dig idag ? =)

Anonym

jag nöjer mig med en digitalkamera

CHRJ

Vad ska du göra ikväll då? :)

Nilo

Tack for tipset tjejen

massa kramar Nilo

Anonym

SV: ríktigt billigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: