slide show

Mys med Jasmine

Idag har jag legat i soffan och myst lite med Jasmine. =)



Tror att hon har fått nån slags infektion eller nåt i hennes öga, det är alldeles kletigt runt om och hon har ju svårt att titta..



Min lilla sötklump

Kanske borde skaffa en kategori för mina missar?

Hej hej! Ville mest titta in och kolla om du har en bra start på veckan:) Några planer? Kram :-)

Before29

ne de var inte den, men ja va på den med simple plan med. Men den på taket 04 var en man vann biljetter till, var bara 150 pers. En upplevelse. Kul att du skrev om hennes nya skiva=)

linaa

sötkisse:)

cc

okej. jag röstar på dej :)

Ebba

Jo jag mår fint :)

Själv?



Ska rösta på dig då!

felicia

sv; Jodå det är bra med mig! Du själv då? :))



Nu har jag röstat på dig, hihi känner mig snäll idag! :))

simone

Vilken sötnos :D

Felicia

Sv; hej! javisst röstar jag på dej! lycka till i tävlingen!;)



söta katter! ^^

fatfab

Grattis! Du är nu, tillsammans med tre andra, finalist i veckans blogg på www.fatfab.blogg.se

Mikaela Urbom

Aw va sööt =D

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

söt misse! : )

Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilken liten sötis :)



svar: tack så mycket du :)

Ylva

Gullig katt! Det syns inte att hon har problem med ögat.

Nathalie

söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: