slide show

Min morgon i bilder



Börjar dagen med cornflakes (originalet) & jordgubbsyoghurt, mums!






Dricker aldrig (okej det finns undantag, haha) läsk till frukost men idag fick det bli julmust och ett glas mjölk. Oftast dricker jag mjölk, oboy eller juice.



"Visa oss er morgon" - det jag håller på med ju ;)



Sminkar mig (dag cremen använder jag för att mineralpudret/foundationen/vad det nu heter ska hålla bättre)



Klär på mig, brukar oftast börja med det men här skulle jag ta outfits bilder



Under tiden jag gör mig i ordning har jag mtv på såklart!



Bad romance spelades och då blev jag glad! Okej den spelas typ varje dag men ändå



Viktiga grejer (SO provet) som jag inte får glömma!



Dags för egopics



Tummen upp för... något, haha ;p





Det här är i skolan men det är ju på morgonen, hehe... vi gjorde smoothies på hemkunskapen, jag, Emma & Sanna gjorde med jordgubb&banan smak, blev inte sådär jättegott (jordgubbarna ska ju vara färska) men det gick att dricka iaf ;)
alexandra Nilsson

sv: jadå bara bra :) <3 härliga bilder! hur mår du då? =)

Playboy Mansion ♥

Åh vad gott med smothie, och bad romance är grym :)



//josefine, en av tre bloggare i PM

Jeanette

Är den foundation bra?:)

Köpte den påväg hem fråb thailand man ar inte använt den än..;)

Lisaa

Oooh bra blogg :D

Sv;Tack,jo det är det :) Hur är det med

dig då?

Mia

Nja det är sådär.. Om du läst inlägget så ser du att jag är förkyld.

aleeekz - tävling pågår.

naawe tackar :)

har du gjort idag då:).

eм!

Mums på Smoothie :) Speciellt på sommaren!



sv:

Okej :D

Emmy

haha skön morgon :D

caroline

gott med smoothie! :D

Anonym

Hej!

Kika gärna in i min skvallerblogg =)

Malin

Jag tycker verkligen det är skitsvåårt att få till goda egna smoothies, trots att jag har en skitbra mixer?! Har du något bra recept? =)

SV: tack =) tack =)

Ylva

Nä, man brukar väl inte dricka läsk till frukost ;-)

matilda

det var länge sen jag åt cornflakes! nu blev jag sugen!

Mikaela Urbom

Mysmorgon =D

Neha

Snygg tröja och gott med smoothie:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: