slide show

Kommer ni ihåg ?



"Jamen jag spelar så bra på guitar hero... så den ger mig tur"

Hahaha, fortfarande lika kul!
noelia

haha söt blogg .. vad ska göras idag då ?

Loova

sv: Tack =) Hoppas du också kommer ha en bra dag =)

Diana

Hej, allt bra?

Var gärna med i min "dagens blogg"-tävling. Puss

fatfab

Grattis, du är återigen vidare i Veckans blogg (som avgörs på onsdag 21:00). Imorgon är det en sista utslagsrunda, så det gäller att fiska många röster nu!

irma

fin blogg!

allt bra med dig? :)

Gabriella

haha jag diggar laila grymt mycket

linda

haha dom var ju så jävla klockrena ! Fan va bra dom va :D

simone

Haha den är bäst! :D

snöflinga

haha, dom var bäst. :P

sanna*

Haha, de är helsköna ju!:D De sätter lite guldkant på Idol de också:)

Aya

skrattar alltid lika mkt åt den där! Det är så himla roliigt! särskilt när han springer in i dörren:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: