slide show

Khao Lak vs Ao Nang



Vi behöver lite hjälp att bestämma oss här... tips tack! =)
Hannes Mauritzson

Vad har du hittat på idag? :)

Har du haft bra väder idag?



Kram!

Linnéa

SV: tack detsamma :D

Anonym

vad behöver ni tips och hjälp om?

fanny

sv: tack,du med:D<33, ska vi följa varandra via bloglovin??:)<33



kram

/fanny:)<33

Linnea :>

jo det har jag :)

♥ BY FANNY

finfin blogg :D

Ska vi följas via bloglovin ?

Louise

sv: jag vet faktiskt inte =) men gå in på aftonbladet.se och bläddra ner på framsidan så hittar du nog artikeln, jag skulle klicka in länken med du har kopieringsskydd på bloggen :)

Louise

sv: ojdå, jag råkade skicka fel inlägg till fel person men ja jag har haft en bra dag :D du då?

aw - gotlandstöis

you to!

Nathalie

ao nang är ju där kenza o tyra är ;)

vad hittas på ikväll?

jjoseeefiin

sv: tack dsm :D

Erika

åååååååååååååååååååh, vad underbart!!!



Sv: tack så jättemycket! :D

gud vad glad jag blir!!

kika gärna in igen eller lägg till mig på bloglovin om du vill.

kram kram

jenny

sv: tack :D

S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's sommarplåga* ! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-sommarplaga.html#comment

Anonym

fin blogg, tack för kommentaren verkligen ::)<3

Thilda

sv: tack detsamma:)

Mikaela

Jaa :)

ica

är kanske lite sen med mitt svar, tackar :D

michelle

ÅÅååh, alla åker till Thailand - jag vill också ;)

Erika

sv. Eller hur ^^

anna

vill också till thailand, eller ja värmen iaf!

rebban

´jo den ha vart bra hoppas din åsså vart det kram

Anja

Svar:

Tack detsamma!

Viktoria

sv: tack tack, välkommen tillbax! :)

elin

sv; ja har haft en knaon dag! äntligen börjat repa mig efter denna hemska förkyldning jag haft, hur är det hos dig? kram

amanda

sv: ja, det har jag verkligen! :) hoppas du har haft en bra dag själv :D



min kompis var i khao lak i somras, och hon sa att det verkligen var underbart, vilket antagligen hela thailand är, haha, men ändå.. :D

Lina

khao lak!

embelle

Jag har hört att Khao Lak är väldigt fint ställe, men Ao Nang är bra "familjestad"

ellinor

Japp :D

dmartinsson

Svar: Jo, en kanon dag:) Hur har din dag själv varit?

amanda

aa ganska sj?=)

Micha

Tack dsm :) åhh vilka underbara ställen :)

Emilia

Sv: Aa ;/



Har hört att Ao Nang är ett superduper ställe, men har inte vart där själv så vet inte :)

Elin

Jag ska åka till khao lak den 31 januari, så jag tycker att du ska åka dit ;D

Sofie

inte khao lak :P

embelle

sv. jag menade tvärtom med ställerna x)



att khao lak var en familjeställe :D

melissa

¨ååh så härligt :)

gabi

Ao nang e inte lika fint som på bilden! Jag hade satsat på khao lak. Har dock inte varit där men jag har varit i ao nang.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: