slide show

Jeansshorts

 

Har alltid tyckt att Zara har grymt snygga jeansshorts och så hittade jag ett par för 99:- dom har tidigare kostat 259:- så det är ju ett jättebra pris. Blir fint till ett par gladiatorsandaler och brunbrända ben i sommar :)
CECILIARACHO

hejhej, allt är bra med mig, självdå?

Maria Martina

sv; Tack detsamma!

Jennilie

Sv: Tack så mycket! Hoppas du får en trevlig fredag! :D

BUENA

Svar: Hej Hej! Tack detsamma :)

Anonym

Hey , jo tack jag har haft en skit bra dag sjdå? =D

Anonym

kolla min blogg, släng gärna en kommentar är sprid den vidare till folk du känner! :)

nicole

sv: Ja det är bara bra :)

med dig då?



Finns dom att köpa på internet?

/Nicole

hejhej jotack bara bra :) själv då? snygga shorts!

sara

tjaa, jurå allt är bra med mig :) du då? :)

ha en bra fredag ikv :)

evelina

hej ska vi följa varandra via blogglovin?

Eileen

Jo de e bara bra med mig, lite öm i armen bara men annars bra. Själv då? :)

lisa

Jo tack det är bara bra! Snygga shorts!

Angelica - Personlig fotoblogg

söt blogg! :)

linn norén

Ställ dagens fråga i min blogg! kram

sandra ♥

SV: hej, jadå .,du meD?

Stina

Sv: Ja då, det är det! hur är det med dig? =)

sarah

snygga :)

NORAAAAAAAAAAAAH

--



SV; hehe okej, jag sitter här och ska snart titta på film =)



www.nourahs.blogg.se

elin

Svar: Hejsan, tack och detsamma! :)

Mikaela

ja det är bra. Ha en mysig fredagskväll !

Ana

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg och du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!!



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

vendela

jätte bra blogg:)<3

Tessan

Det är bara bra här, själv då?

Snygga shorts

Safia

tack du det är bara bra med mig:) hoppas allt är bra med dig med :)

JenU ★

Fin blogg!

Hoppas allt är bra med dej =)

Neha

Åh bra rea:D

natta

just nu: tävling på bloggen där du kan vinna ett fint handgjort smycke, kika in om du vill veta mer.



Puss Kram

JuliaOfSweden

Heelluuw (:

Åhh , vad snygg blogg

Kolla gärna in på min

www.JuliaOfSweden.blogg.se

Kommentera/FöljBloglovin/StannaSåLängeDuOrkar

Fredrik

du är sjuukt snygg!

julianna

Gud vilka snygga! De ska jag kolla efter :)

julia v L

ELLER till svarta tights innan de är tillräckligt varmt att gå med bara ben ;)

Frida

Snyyyggt :)

Jess

Åh dom där var riktigt jäkla snygga! :O :D

linda

snygga jeans shortsen var!

Hej hej! ja mår fint, hur är det själv? KRamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: