slide show

J'adore Paris

Snygga tees med Paris tryck. ♥ Från Gina tricot och Cubus. Letade efter tröjan från Cubus men hittade den inte så jag hoppas att den blir min snart =)

emma

kikade in lite, fin blogg du har :)

kolla gärna in min blogg www.emmabalesic.blogg.se

och var med på min frågestund jag har!



många varma kramar!

Anonym

RÖSTA PÅ MIG! www.emmelist.blogg.se :D att jag ska bli dagens blogg!

rosemarie

Hej, skulle blivit jätte glad ifall du kunde rösta på mig i månadens blogg hos http://torpenbergs.blogg.se/ . Jag är finalist 2. Skulle blivit jätte tacksam, kram !! =)

jessica

hej jo det är toppen =)sj?

Plenis

Hej, vilken fin blogg!

Vi är sex galna tjejer som nyligen också skapat en blogg.

Titta gärna in!

Nathalie Bradley

trycken var ju fina :D

caroline

väldigt snygga :)

Kan Dee Drawings

Jag gillar dem båda två, snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: