slide show

I'm out

Tjaaaaaaaaaa! Ska snart dra ut på stan lite snabbt med Emma&Linn. Vi ska fråga efter sommarjobb osv så jag ska bara äta upp min chokladpudding (mums!) och sen sticker jag. Lägger upp dagens outfit senare men ni kan få se en liten tjuvtitt så länge;



;)
L I S A

detsamma!

Ebba

Tack detsamma!

Kommentera gärna min outfit, om du vill! Skriv liksom då "ful/fin/söt outfit" istället för "jo den för fin" t.ex.

E

sv: ja ellerhur, det är lycka att få resa till solen :D



Resan hittade jag på Resia.se/sistaminuten. Eller där hittade jag flyg som Ving hade på sin sista minuten sida. Sen kollade jag på hotell separat på www.booking.com. Nice om man hade bokat det, då hade jag varit på väg dit just nu ;)

Siri

Hej! Jo, allt är bra med mig : ) Hur är det själv?

ebba

Jodå allt är bra, själv ? :D

Celine'sblogg

sV; tack! :)

Jennifer

Bara bra!

Själv då?

Ha en bra dag!

caroline

hoppas ni hittar sommarjobb ;)

moa

sv: Jodå, allt är bra, trött efter en dag med massa resande bara ;) Hur är det med dig då ? :)

louizee.

sv: haha jaaaaa sjukt jobbigt!:d

Tessan

Svar: Japp allt är bra med mig ;) Själv då?

Petra

sv: det är bra hur är det själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: