slide show

I need help

Fixade nyss en ny design, vad tycks? =) Behöver dock lite hjälp...



Hur ändrar man färg på det som är svart och på där det står kommentarer osv? Jag är för lat för att orka börja krångla med massor med koder just nu så jag frågar istället ;p
georgia

hejsan, tack detsamma :)

moa

desamma!

zeljka

desamma :)



snygg design btw!

Pernilla

Hej hopp! Tack så mycket

SIEL

men tack desamma söte1 :D

Nea

hejdär, jag har haft en jättebra dag, själv då?

jag älskar din nya design! :D

linn

skit snygg design! ;)

Ida

under #side och #comment..

tack, och jag hoppas du haft detsamma! :)

Ida

eller nej! kommentargrejen ändrar du här!



/** 'Posted by' txt **/

.entrymeta {

font-family: arial, arial, sans-serif;

font-size: 16px;

font-weight: normal;

text-transform:uppercase;

color: #837c7c;

padding:20px;

text-align:right;

}

CHRJ

sV: Ja eller hur! =)

vesna.blogg.se

ja i love them :)

Anonym

sv: aah, har alltid velat haft såna. men dom har alltid vart slut när jag vart i affären såå. men nu finns dom :D<3

Ida

Varsegod! hoppas det blev rätt bara! :)

MissCM

sv: tack! :) detsamma! :) vad gör du?

julia

Nu är svaren till frågestunden uppe på bloggen!

Hoppas du fick din fråga besvarad! :)

Kram//Julia

Gabriella

Sv: Hoppas du med får en fin lördagskväll! :D

Annie

fin blogg du har!:)

caroline

jag gillar din nya design! :D

ida

svar: tack :D<3

Maria [Fotoblogg]

sv; tack desamma

Vivi

designen var fin!



sv: desamma:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: