slide show

Ge mig en mandarin!

Vill ni veta en rolig sak... jag är så sjukt sugen på mandariner just nu så jag håller på att typ dö... gosh vad gott det skulle vara!




Okej ett väldigt oseriöst inlägg men vadå... ge mig mandariner! :D
DESIGN BY SHORTY

svar:tusentack :) ha en fin kväll kram!

Sandra T

sv: desamma sötnos (:

NadjaGoesFanny

sv: haha! jag gillar att bita på saker, tex. pennor och sådant. och så hade jag ingen penna i närheten. så då testade jag den xD och så råkade jag andas in för hårt och så åkte den ner i halsen xD jag är lite dum ibland (a) xD

matilda

gott!

sv. jo den har varit braa! hoppas din dag också varitbra =)

naathalie

tack så mkt! detsamma! Hur mår du då?=)

LYDIA

sv: Tacktack:) Du vill inte vara med i dragningen om designen eller? :)

emelina

hehe mm :)

Matilda

det har jag, tack :D själv?

Marina

haha vad roligt ändå gott med mandariner :D

n e l l y ♥

hahaha skönt inlägg ^^

sara

hade en jättbra dag:) själv?

E- Bloggen om mode & skönhet

Tack så hemskt mkt :)

Allt bra idag ? :)

Jacqueline /en av de från moiettu

sv: De är riktigt sköna! ;D

linda

ja gårdagen var bra :D

vad ska du göra idag ?

caroline

clementiner heter det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: