slide show

Fotodag

Good morning sunshines!

Idag ska jag ut och fota lite med Emma... har inte tagit några riktiga vinter bilder med systemkamera än. (har knappt några vinterbilder överhuvudtaget ;p) Hoppas det går bra att fota med zoomobjektivet men det ska nog gå bra. =) Lägger upp några bilder sen, om det blir några fina... ;) men ja ni får ha det så bra så länge.

Tack för att ni röstar, och fortsätt gärna göra det på http://fatfab.blogg.se/ jag är nr 4. Merci beacoup ♥



Nyårsafton



Det var dom enda nytagna vinterbilderna jag hittade... ska ha några snöbilder tagna med digitalkameran typ 2008 eller vad det var... typiskt att man inte hittar just dom bilderna när man behöver dom... hehe.

ella

Hej !



Ja, allt är toppen!

Hur är de själv? :)



Kramar

smäm

fina!

caroline

Hoppas du fotar några bra foton ;D

Jessica

Svar; Jo allt är bra med mig, trött bara. Självdå?

ESSEM, Selena

Sv' Tackar! :D

Följa via bloglovin?

Blondinenfrida

Allt bra? :)

malin

har fixat en ny design och vill gärna veta vad du tycker om den. kika in på bloggen? (:

Mellis

Sv: allt är bra med mig :) och jag har redan röstat på en annan ^^

plenis

Sv; Allt är bra med oss :). hur är det själv?

Väldigt fin blogg du har och självklart ska vi rösta på dig =).

Kramar

Elin och resten av plenisbloggen

ThelittleWonderful <33

Jag har röstat på dig! :D

Marina

hej ja allt bra med mig, själv? :)



ja skulle nog kunna lägga en röst på dig :)

Jossie

fin blogg! =)

allt bra med dig idag?

emelie

sv. det ska jag absolut göra :D

agnes

fin blogg, kika gärna in på min ett tag :)

jeanette

det är helt okej med mig :) själv då

fanny

sv: skulle vi nog kunna ordna:)

K L A U D I A

Hej! Allt bra med dig? :)

Förlåt för att jag har inte svarat på din komentar innan, men datan har varit sönder så har inte kunnat göra ngt på bloggen. Men nu är jag tillbaka igen :DD



KRAMAR KLAUDIA!

Anonym

Hej på dej, :D

alllting bra med dig idag=) ?



Puss

CISSI

SV Jag har svarat på frågan du ställlde i min frågestund, kolla in min blogg :) <3

Theréz

Sv: Bara så du vet så hatar jag när folk inte respekterar mina regler -.-

Ritu och Gabriella

Anmäl dig till Veckans blogg hos oss.

Anderssonochjohal.blogg.se

Lycka Till:)

Mikaela

sv. Jag ska till teneriffa och praktisera :) ja självklart gör jag det :)

Neo - Rika barn leka bäst

Jäkla cool bild , den dära med lampan :O

Johanna

följa varandra på bloglovin?

- roonja

Fråga en fråga på min frågestund vetja, :) Du kan fråga vad som helst och du får svar på bloggen några dagar senare. KRAM RONJA :)

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Vad fina! :)



Lady Gaga är verkligen bra!



Puss

S.

Vad fina bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: