slide show

Fjortisbilder

Här kommer lite fjortisbilder vi tog igår, okej mest egopics men ändå. ;) (vi är inte seriösa!)







Jag&Emma ;)



Emma (som lånade min tröja) & andra Emma =)





Emma =)

Hahah vi hade superkul! =)
Linn-lay

åhh tack snälla :D

tackar :

Anna

sv: detsamma du! =)

shadnaz

Aah , tack det är bra sj?:D

Beatrice

Vad tycker du om smyckena i mitt senaste inlägg i min blogg? :)

Muffin

Jo det är bra! Hoppas det är bra med dig med. Egopics FTW, snyggt hår btw.

Emma<33!!

allt är jätte bra, mår du bra? (fina bilder ovan;P)

JESS/

hahha vart det inte svårt att kamma håret sedan :P

Lolle

svar: tack det samma :)

therese

sv:ja,tack:)hur är det med dig?:)

Josefin - I don't do normal

Haha, först trodde jag ni var seriösa xD

caroline

Haha snygga ;) :P

Sara

hahahha :D

J O N N A

sv. hejsan, jorå mycket :) sj ?

PHOTONERDEN

Hahah skoj :D Allt bra annars då? Kram

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Det är finfint med mig, hur är det själv? :)



Puss

embelle

HAHA :D

awwiee

Trilla gärna in på min blogg! Är ny här på blogg.se

Vad tycker du om Anna Anka? Sönderbrända flickor mm

Kraaam

Olivia

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: