slide show

Drömmar..

Har drömt en hel konsertdrömmar på sistone... när P!nk kom till Sverige i november drömde jag att jag var på hennes konsert som ägde rum på min skola i biblioteket (!!) och alla hängde i linor (??) i taket, hon tog min hand och jag var överlycklig... förra natten drömde jag att jag var på en Avril konsert, stod nästan längst fram och allt var helt awesome! I natt drömde jag att jag var på en Lady GaGa & Katy perry konsert, stod längst fram och sen försvann nästan allt folk... Gaga gav mig sin systemkamera och jag tog några bilder... haha sjuka drömmar alltså, undrar vad som kommer hända 2010... kanske det blir nån konsert? ;)
M A L I N : )

ja det hade jag allt bra med dig idag :?

Madicken

KUl ;:D

Anonym

tack:) hoppas allt är bra med dig

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D

Petra

Sv; Tack så mycket för din kommentar om mina bilder. :) Blir lika glad varje gång någon skriver att de tycker om mina bilder. :)

Caroline

sv: Tack , är allt bra med dig? :)

sofia

Är du sugen på en musikblogg?

Gå då in på min och jag kan bara säga.. Lyssna och njut!

cornelia

HaHa, alltid kul att drömma lite annorlunda drömmar. Då har man lite att fundera på.

Super mysig blogg du har:)

/kaya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: