slide show

Trött

Jag är så trött just nu så jag skulle kunna somna när som helst.. vilket inte så konstigt. Imorgon hade jag tänkt ta hit vännerna för lite plugg.. men vi ska inte ägna hela dagen åt att plugga, vi ska äta ute nånstans och se på film på kvällen också tror jag så det kommer bli kul! Alltid roligare att plugga tillsammans, frågan är bara hur mycket vi kommer få gjort? Haha ;)


Linn-lay

Din röst är räknad tack så mycket

azra

sv; Jotack dt har jag, själv? :)

Mikaela Urbom

Jag är också jätte trött ..:P

leonora

Fin bild! :)

Kram

F R I D A M . S E

Hur man än gör, så blir det ändå aldrig pluggat någonting. Tänkte ägna kvällen med att skriva en uppgift, det slutade med att jag satte på en film istället. Lika bra att skita i det helt, haha!



Hoppas du hade en trevlig kväll i alla fall, stumpan!

Josse

sv: jo tack detsamma, sov gott! :)

Michan

SV: Jag har haft det bara bra tack. Hoppas du hade en bra fredag du med och att du är piggare idag =)

EMMA SVAHN » ' pictures ' «

Hej!

jag har frågestund på min blogg just nu.

och gissa vad? det finns inga gränser om vad du kan och inte kan fråga!

det är DU som sätter gränderna för hur mkt du vill fråga och vad du vill fråga, om det är personliga frågor eller frågor som rör fotografering, det är helt upp till dig!



hoppas på många frågor från just DIG ;)

tack på förhand / em'



LÄNK till frågestunden: http://behindthecamera.blogg.se/2010/january/fragestund.html#comment

julia

hejhej! allt bra idag? :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: